OK dan, we staan er en hij is ook gewoon van ons nu ! Chew them, vamos a eles, caralho !!!
Die Renato Sanches valt me wel heel goed mee, die maakt zijn goede reputatie toch wel waar dit toernooi.
Niet op basis van gisteren dan in elk geval, die was er niet helemaal bij, leed abnormaal veel balverlies.
Ik las vandaag dat hij eigenlijk 24 is. Dat zou niet meer dan logisch zijn.
Lulkoek die de wereld in is geholpen waarschijnlijk als aandoenlijke poging het Portugese kamp te sarren, Portugal heeft met CR en Pepe sowieso de dikste huid maar het heeft die jongen toch wel enigszins wat gedaan denk ik.
Hier is de hele simpele deal, de beste jongen loopt al tien jaar bij de jeugd van Benfica. Hij is officieel 18, maar in het geval dat hij in werkelijkheid 24 jaar is en je rekent tien jaar terug dan speelde hij dus bij de pupillen van Benfica als 14 jarige bijna-jongvolwassene rastaman tussen de 8 jarige Portugeesjes. En zoiets gaat natuurlijk nooit opvallen bij - en dus vooral in die tijd - aartsvijanden FC Porto en Sporting om wat te noemen.
De Fransen die hierover lopen te leuteren zouden er misschien beter aan doen de focus te verleggen op hun eigen spel voordat ze er met hun conho uit liggen vanavond, nu de eerste serieuze tegenstander opdoemt.