Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Batigoal

Well-known member
Wie weet roepen ze hem ook nog wel uit tot speler van het toernooi, wat naar mijn mening niet terecht zou zijn.

Dat zou ik anders niet gek vinden. Hij is ver gekomen met Portugal en is daar zelf bepalend in geweest, daar waar bij Duitsland en Frankrijk er niet ??n speler echt bovenuit steekt, maar het vooral sterke teams zijn.
 

inhethoekje

Active member
Wat is er met Griezmann en zijn zus?


Hij speelde die avond tegen Duitsland wat werd gestaakt terwijl zjin zus Maud bij dat concert was en angstvallig de hand van haar vriend en een andere vrouw vasthield terwijl ze op de grond lagen en deden of ze dood waren.

Neef van een andere Franse selectie speler is die avond wel doodgeschoten.
 

Abubakari

Well-known member
Tenzij jouw schoonfamilie en eigen bloed Amsterdams zijn zit ik er nog altijd figuurlijk en letterlijk kilometers dichterbij dan jij.
Heb ik echt ?we? gezegd? Dat bewaar ik nog steeds voor de enige echt NL normaal gesproken.

Mijn opa woonde aan de Kruislaan in Amsterdam. Mag ik nu voor Ajax zijn of moet ie ook beslist Amsterdammer zijn?
Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik al voor Ajax was voordat mijn opa terug in familie beeld kwam nadat ie na zijn scheiding naar Amsterdam geemigreerd was.
Mocht het niet mogen dan hoor ik graag nog of ik voor VV Dokkum of voor Cambuur moet zijn.


data=RfCSdfNZ0LFPrHSm0ublXdzhdrDFhtmHhN1u-gM,0rLCweHGu6Bugty0XUXpjRSxSbT1OCRXdRpGnjCqLDvPhb1iqiyl6_VKOZXhmunC9eJwKAHM7Qr2ERN3vPPlTivguZ2KT0n7HFynHdqV8OtZrPZJbPWKi-74T8i2qm7fbO5NSbFZyA39NTpFe5RbVTJA16emcGUPDxqe0bF4_eb7YqbNG6rkzyzC32X_CGyz19BB3O0D5ozYlhUBvET7nFeyyehUIH4ZHYLbQ4U


Als je zo doorgaat dan vallen ?we? Andorra binnen en is het gedaan met de pret en je zwart geld. Zit je daar hoog op de berg als een kanarie met je cluppie huppelepup Princitat. Afgelopen!
Portugal is een lul, ze hadden die goal voor rust moeten maken.
 

Ska P 187

Well-known member
Nee dat telt niet, dan zou ik nog meer aanspraak op het Spaanse maken namelijk ?n nee dat moet niet, voor wie je bent moet je lekker zelf weten, maar je weet wat ik ervan vindt. Twijfelachtig. Doe vv Dokkum maar.
De kroketten competitie gaat toch nog wel naar behoren m
 
Laatst bewerkt:

U.G.

Well-known member
quaresmainstagram.jpg


OK dan, we staan er en hij is ook gewoon van ons nu ! Chew them, vamos a eles, caralho !!!


Die Renato Sanches valt me wel heel goed mee, die maakt zijn goede reputatie toch wel waar dit toernooi.

Niet op basis van gisteren dan in elk geval, die was er niet helemaal bij, leed abnormaal veel balverlies.


Ik las vandaag dat hij eigenlijk 24 is. Dat zou niet meer dan logisch zijn.

Lulkoek die de wereld in is geholpen waarschijnlijk als aandoenlijke poging het Portugese kamp te sarren, Portugal heeft met CR en Pepe sowieso de dikste huid maar het heeft die jongen toch wel enigszins wat gedaan denk ik.

Hier is de hele simpele deal, de beste jongen loopt al tien jaar bij de jeugd van Benfica. Hij is officieel 18, maar in het geval dat hij in werkelijkheid 24 jaar is en je rekent tien jaar terug dan speelde hij dus bij de pupillen van Benfica als 14 jarige bijna-jongvolwassene rastaman tussen de 8 jarige Portugeesjes. En zoiets gaat natuurlijk nooit opvallen bij - en dus vooral in die tijd - aartsvijanden FC Porto en Sporting om wat te noemen.


De Fransen die hierover lopen te leuteren zouden er misschien beter aan doen de focus te verleggen op hun eigen spel voordat ze er met hun conho uit liggen vanavond, nu de eerste serieuze tegenstander opdoemt.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan