Wedstrijdtopic : Knock-outfase

JFK

Well-known member
Wanneer wordt dat wijf in dat stadion een keer gevierendeeld?
Hou gewoon je afgrijselijke vieze vette bek eens dicht. Doodziek word ik van haar met dat gebl?r.
 

gevegt

Well-known member
Dat beeld met Bale en Ronaldo zegt alles. Bale geeft alleen antwoord en Ronaldo bepaalt wanneer het vraag en antwoord spelletje afgelopen is.
 

Kielse Rat

Well-known member
Tja, en dan verliest Wales natuurlijk kansloos. Ik schat Frankrijk en Duitsland toch hoger in dan Portugal, maar in een finale kan alles gebeuren en wint de beste ploeg niet per se. Die Renato Sanches valt me wel heel goed mee, die maakt zijn goede reputatie toch wel waar dit toernooi.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De ene helft van het schema is gewoon duidelijk zwakker dan de andere helft. 20 om 0 titels begreep ik. Allemaal zwaar beperkte ploegen in de helft met 0 titels. De halve finalisten gingen nog wel, maar de rest kan er natuurlijk geen kut van.
 

gevegt

Well-known member
De ene helft van het schema is gewoon duidelijk zwakker dan de andere helft. 20 om 0 titels begreep ik. Allemaal zwaar beperkte ploegen in de helft met 0 titels. De halve finalisten gingen nog wel, maar de rest kan er natuurlijk geen kut van.

Wat de voorrondes er mee te maken hebben begrijp ik niet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Maar dat is natuurlijk eigen schuld, dikke bult. Ploegen als Spanje, Engeland presteerden matig in de poule en kwamen daardoor ook in de onderste helft terecht.
 

Susa

New member
Ik heb genoten van Portugal en met name van de bejaarde Alves die moeiteloos overeind bleef !!!

Nu nog eventjes de finale winnen na strafschoppen!!!
 
Bovenaan