Wedstrijdtopic : Knock-outfase

U.G.

Well-known member
Mooi om te zien dat je blijkbaar niet mee gaat in die Messi-Ronaldo fittie. Ondanks je roots/nationaliteit. Daar zouden een hoop liefhebbers een voorbeeld aan moeten nemen. Dat overdreven gezeik altijd rond die twee. Volgens mij heeft Ronaldo bij de vorige gouden bal verkiezing laten zien dat hij prima met Messi om kan gaan. Andersom heb ik het idee dat Messi te verlegen is om met onbekende spelers te communiceren.

Oh maar ik heb me best kapot ge?rgerd aan die media-georkestreerde 'vete' hoor, rivaliteit is ??n ding...maar het verschil waarmee die twee worden geportretteerd in de media is eigenlijk gewoon te belachelijk. Maar goed, daar kan een Messi natuurlijks niks aan doen.
 

Batigoal

Well-known member
Oh maar ik heb me best kapot ge?rgerd aan die media-georkestreerde 'vete' hoor, rivaliteit is ??n ding...maar het verschil waarmee die twee worden geportretteerd in de media is eigenlijk gewoon te belachelijk. Maar goed, daar kan een Messi natuurlijks niks aan doen.

Dat heb je in veel sporten natuurlijk. Hoort er wel een beetje bij en ik geloof wel dat het voor Ronaldo een extra stimulans is om het maximale uit zijn loopbaan te halen. Hoe wordt hij nu in Portugal gezien nu hij toch wel bijna hoogstpersoonlijk dit toernooi zijn land de titel heeft bezorgd? Groter dan Eusebio?
 

Maasveld

Well-known member
Dat heb je in veel sporten natuurlijk. Hoort er wel een beetje bij en ik geloof wel dat het voor Ronaldo een extra stimulans is om het maximale uit zijn loopbaan te halen. Hoe wordt hij nu in Portugal gezien nu hij toch wel bijna hoogstpersoonlijk dit toernooi zijn land de titel heeft bezorgd? Groter dan Eusebio?
Hoogstpersoonlijk? In het gros van de wedstrijden schitterde hij voornamelijk in afwezigheid. Ik durf zelfs te stellen dat Pepe een groter aandeel in de titel had dan Ronaldo.
 

U.G.

Well-known member
Dat heb je in veel sporten natuurlijk. Hoort er wel een beetje bij en ik geloof wel dat het voor Ronaldo een extra stimulans is om het maximale uit zijn loopbaan te halen.

Ik twijfel of de manier waarop Mourinho/Ronaldo destijds benaderd zijn vanuit de ( Spaanse ) media en de 'woordvoerders' van het andere kamp 'erbij hoort' , maar blijkbaar dus wel.

De Messi vs Ronaldo rivaliteit ( de langstlopende in sportgeschiedenis ) is uiteraard d? voedingsbodem voor de prestaties van beide heren.

Hoe wordt hij nu in Portugal gezien nu hij toch wel bijna hoogstpersoonlijk dit toernooi zijn land de titel heeft bezorgd? Groter dan Eusebio?

Hij heeft met zijn 3 goals en 3 assists de grootste tastbare bijdrage geleverd, maar de bijdragen van Nani en Pepe doen er niet echt voor onder, in vele segmenten waren Guerreiro, Quaresma, Renato en Rui Patricio ook onmisbaar.

Maar Cristiano Ronaldo, en daar zijn we het in Portugal wel unaniem over eens :D ( lees ; ook Benfiquistas ) is al een tijd geleden bekroond tot het beste wat Portugal ooit aan voetballers heeft geleverd. Eusebio is wel legendarisch, een soort grote smurf-figuur van het Portugees voetbal. Dat blijkt ook uit de betuiging aan Eusebio van de selectie nog voordat ze in Lissabon waren geland.





@ Deftones. Ik ken dat filmpje :D....da's lekker, je zoon is fan van je grootste rivaal.
 
Laatst bewerkt:

DeftonesJP

New member
Zo kan je het bekijken maar ik vind het juist wel tof. De manier waarop hij met Messi omgaat is bijna vriendelijk, dat kleine plaagstootje aan het einde. Ik vind het erg mooi. Ik zal dan ook nooit een hater worden als je ziet wat Ronaldo ook nog eens doet aan liefdadigheid en hoe hij supporters bejegend. Ik zal echter ook nooit fan worden.
 

U.G.

Well-known member
Zo kan je het bekijken maar ik vind het juist wel tof. De manier waarop hij met Messi omgaat is bijna vriendelijk, dat kleine plaagstootje aan het einde. Ik vind het erg mooi. Ik zal dan ook nooit een hater worden als je ziet wat Ronaldo ook nog eens doet aan liefdadigheid en hoe hij supporters bejegend. Ik zal echter ook nooit fan worden.

Ey, you're either with us or against us :p

Hoor je ? Hij staat genoteerd.
 
Bovenaan