Wedstrijdtopic - groepsfase

Maasveld

Well-known member
Noord-Ierland moet minstens een punt pakken, Tsjechi? en Zweden, IJsland/Oostenrijk en Portugal moeten winnen. Geloof ik.
 

JMD

Well-known member
Ik heb het niet nagezocht, maar alle nummers 3 uit de nog af te werken poules, moeten het beter gaan doen, want die van gisteren was al slechter.

Dat weet ik. En ik snap ook wel dat de kans heel klein is dat allen op 4 punten komen... Maar toch.
 

JMD

Well-known member
Ook Engeland afgelopen, zijn dus 2e geworden. Moeten nu tegen de nummer 2 van groep F. Kan zomaar Portugal worden, en daar heeft Engeland geen goede herinneringen aan (verloren na strafschoppen van hen op EK2004 en WK2006)
 

Lord Flash

New member
Is dat zeker of vermoed je dat?

Het kan op papier wel nog, maar je hebt Albani? al met minder punten. Alle overige nr's 3 zouden dan dus minstens 4 punten moeten halen. Dan zou dus bijvoorbeeld Noord-Ierland niet mogen verliezen van Duitsland en Zweden moeten winnen van Belgi?.
 

SanMark.

Well-known member
Knalt Vardy in de eerste helft die bal erin moet Slowakije komen en scoort Engeland de 2 en 3-0 . Had me godverdomme dan 1200 opgeleverd.

Kut gokken.
 

Lord Flash

New member
Ook Engeland afgelopen, zijn dus 2e geworden. Moeten nu tegen de nummer 2 van groep F. Kan zomaar Portugal worden, en daar heeft Engeland geen goede herinneringen aan (verloren na strafschoppen van hen op EK2004 en WK2006)

Aan die kant van het schema zitten nu al Frankrijk, Engeland en Itali?. Daar komt waarschijnlijk ook nog Duitsland bij en wellicht dus nog Portugal.
 

JMD

Well-known member
Aan die kant van het schema zitten nu al Frankrijk, Engeland en Itali?. Daar komt waarschijnlijk ook nog Duitsland bij en wellicht dus nog Portugal.

En ook nog Kroati? of Spanje...
Lekkere helft van het schema. Als Kroati? wint morgen dan zitten dus Frankrijk, Engeland, Itali?, DUitsland en Spanje (en misschien Portugal) in 1 helft...

En als morgen Spanje dus niet verliest dan lijken zij de enige op papier grote ploeg die in de bovenste helft van het schema zitten.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan