Ik heb het niet nagezocht, maar alle nummers 3 uit de nog af te werken poules, moeten het beter gaan doen, want die van gisteren was al slechter.Is dat zeker of vermoed je dat?
Ik heb het niet nagezocht, maar alle nummers 3 uit de nog af te werken poules, moeten het beter gaan doen, want die van gisteren was al slechter.
Is dat zeker of vermoed je dat?
Ook Engeland afgelopen, zijn dus 2e geworden. Moeten nu tegen de nummer 2 van groep F. Kan zomaar Portugal worden, en daar heeft Engeland geen goede herinneringen aan (verloren na strafschoppen van hen op EK2004 en WK2006)
Nee, die doet nog te normaal.Boateng heeft die status nog niet bereikt?
Bleef 0-0, maar toch vond ik het minder slecht dan Arno Vermeulen.
Ik heb geen vervelende wedstrijd gezien.
Aan die kant van het schema zitten nu al Frankrijk, Engeland en Itali?. Daar komt waarschijnlijk ook nog Duitsland bij en wellicht dus nog Portugal.
En die Belgen gaan met twee vingers in de neus naar de laatste vier.
Bleef 0-0, maar toch vond ik het minder slecht dan Arno Vermeulen.
Ik heb geen vervelende wedstrijd gezien.
Punt in mindering?Het was zeker niet oersaai, maar Slowakije heeft verdedigend spelen toch naar een niveau gebracht. Zou toch op ??n manier moeten kunnen afgestraft worden.
Aan die kant van het schema zitten nu al Frankrijk, Engeland en Itali?. Daar komt waarschijnlijk ook nog Duitsland bij en wellicht dus nog Portugal.
Zou mooi zijn als het nu alsnog niet redden.Heel raar dat de Slowaken er alles aan doen om de volgende ronde te halen...