Wedstrijdtopic - groepsfase

JMD

Well-known member
Die Zwitserse keeper zit er nu al 2x flink naast bij een hoge voorzet...

Albani? mist voor een leeg doel. Bal over...

SanMark.

Well-known member
Klopt. Het is absoluut niet indrukwekkend qua percentages. Maar als je er nog nooit 1 gezien hebt, heb je er dus 47 gemist.

Laten we zeggen dat hij in het begin de vrije trappen niet nam dus dat hij er gemiddeld 4 per jaar inschiet.

Dan ben ik nog wel benieuwd hoe vaak hij een vrije trap genomen heeft .

Batigoal

Well-known member
Het blijft jammer dat Albani? zo'n defensieve coach heeft. Gashi, Roshi en Xhaka zijn wat creatiever dan al die fysieke spelers, maar blijven dus voornamelijk op de bank dit toernooi.

JMD

Well-known member
Laten we zeggen dat hij in het begin de vrije trappen niet nam dus dat hij er gemiddeld 4 per jaar inschiet.

Dan ben ik nog wel benieuwd hoe vaak hij een vrije trap genomen heeft .

Ik las ergens dat hij op nog geen 5% qua benutten zit. Dan heeft ie er dus al een kleine 1000 genomen... Absoluut niet indrukwekkend dus. Tijd dat iemand hem eens aan de kant duwt bij Portugal of Real. Real heeft ook Bale, en Portugal zal nog wel een andere vrijetrappennemer hebben.

gevegt

Well-known member
Ik las ergens dat hij op nog geen 5% qua benutten zit. Dan heeft ie er dus al een kleine 1000 genomen... Absoluut niet indrukwekkend dus. Tijd dat iemand hem eens aan de kant duwt bij Portugal of Real. Real heeft ook Bale, en Portugal zal nog wel een andere vrijetrappennemer hebben.
Hoeveel van die vrijetrappen waren op goal?

Bovenaan