Valt ook vies tegen, hij moet gewoon wat meer van die dingen anderen overlaten.
Ik heb hem volgens mij nog nooit raak zien schieten.
Ik bedoel hiermee dat zijn kapsel, onderbroeken, cleenex glimlach, onderwerpen en maniertjes altijd onderwerp zijn van gesprek. En niet bepaald positief. Ook wordt hij toch gewoon continu door de hele wereld een homo genoemd? En vervolgens zichzelf respecterende mannen die beledigend over hem gaan doen. Hoe het mannelijke deel van de wereld in de regel met CR omgaat laat wel zien dat het niet ?cht geaccepteerd is.Homofoob?
Nooit geweten dat CR ook echt homosexueel was. Dat heeft ie dan aardig verborgen gehouden met zijn vriendinnen.
Ik zit nu even te googelen en idd hij mist ze bij Real ook heel vaak. Gek hoe je gevoel je kan bedriegen...
Ik begon al aan mij zelf te twijfelen want ik heb hem nog 'nooit' een vrije trap raak zien schieten.
Toch heb ik goede hoop dat wij het nog gaan meemaken. Hij neemt tenslotte alle vrije trappen bij Real Madrid en Portugal.
Je kan ook overdrijven... Hij heeft er al wel wat gemaakt, alleen idd niet zo veel.
Aha, Le Marseillaise. Mooi.
BBC aan voor Frankrijk - Zwitserland, stream van de NOS voor Roemeni? - Albani?
Ik begon al aan mij zelf te twijfelen want ik heb hem nog 'nooit' een vrije trap raak zien schieten.
Nou zie ik niet elke wedstrijd van Real en Portugal maar ik kan me geen enkele vrije trap heugen die erin is gegaan.
Zijn gevoel wordt trouwens constant bedrogen.
Hup Helvetia!