Wedstrijdtopic - groepsfase

A345

New member
Homofoob?
Nooit geweten dat CR ook echt homosexueel was. Dat heeft ie dan aardig verborgen gehouden met zijn vriendinnen.
Ik bedoel hiermee dat zijn kapsel, onderbroeken, cleenex glimlach, onderwerpen en maniertjes altijd onderwerp zijn van gesprek. En niet bepaald positief. Ook wordt hij toch gewoon continu door de hele wereld een homo genoemd? En vervolgens zichzelf respecterende mannen die beledigend over hem gaan doen. Hoe het mannelijke deel van de wereld in de regel met CR omgaat laat wel zien dat het niet ?cht geaccepteerd is.
 

Abubakari

Well-known member
Ik maak ook wel eens een grapje over CR maar heb verder niks tegen homo's. En ook niet tegen CR. Hoort er ook wel een beetje bij, hoge bomen en de wind die ze vangen.
 

de waan

Well-known member
Ik vind het ook nogal vergezocht. Hij is al ongeveer zo lang als hij speelt controversieel door zijn manier van doen. Ik heb niet de indruk dat het allemaal anders geworden is sinds de verhalen over zijn vermeende homo zijn opgedoken zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begon al aan mij zelf te twijfelen want ik heb hem nog 'nooit' een vrije trap raak zien schieten.

Toch heb ik goede hoop dat wij het nog gaan meemaken. Hij neemt tenslotte alle vrije trappen bij Real Madrid en Portugal.
 

Bonehead

Well-known member
Ik kijk gewoon naar de voetballer Ronaldo en daar geniet ik vaak van en soms ook niet. De rest boeit mij eigenlijk niet. Er zijn blijkbaar mensen geobsedeerd door bijzaken. Er is zelfs een heel programma voor. Nu op NPO 1.
 

gevegt

Well-known member
Sneijder schijnt de vrijetrappen net zo goed te nemen als Ronaldo. Logisch dus dat hij ze altijd opeist.
 

Batigoal

Well-known member
Super Saiyan Gignac staat vanavond in de basis voor de Fransen. :duim:

12803105_1030742120320695_7995417367943357899_n.jpg
 

JMD

Well-known member
Toch heb ik goede hoop dat wij het nog gaan meemaken. Hij neemt tenslotte alle vrije trappen bij Real Madrid en Portugal.

Je kan ook overdrijven... Hij heeft er al wel wat gemaakt, alleen idd niet zo veel.

Aha, Le Marseillaise. Mooi.
BBC aan voor Frankrijk - Zwitserland, stream van de NOS voor Roemeni? - Albani?
 

SanMark.

Well-known member
Je kan ook overdrijven... Hij heeft er al wel wat gemaakt, alleen idd niet zo veel.

Aha, Le Marseillaise. Mooi.
BBC aan voor Frankrijk - Zwitserland, stream van de NOS voor Roemeni? - Albani?

Nou zie ik niet elke wedstrijd van Real en Portugal maar ik kan me geen enkele vrije trap heugen die erin is gegaan.
 
Bovenaan