Wedstrijdshirts 2025/2026

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die van AZ is dan 1000x beter, dit lijkt op een geplakte foto met die witte zijkanten zo

Batigoal

Well-known member
Het idee is wel leuk, maar qua uitwerking kon het beter. Nu lijkt het alsof de foto er echt op is geplakt.

JMD

Well-known member
PSV heeft ook het '3e shirt' gepresenteerd

Wat mij betreft hadden ze het 3e shirt van afgelopen jaar (eerbetoon aan Brazilië) gewoon gehouden, dat vond ik erg mooi. Dit shirt ben ik minder kapot van, en ik word altijd gek van die commerciële bullshitverhalen erachter.

Pieros

Active member
Morgen wordt bij NEC het jubileumshirt bekend gemaakt, waarin ze aankomend seizoen gaan voetballen. NEC bestaat dit jaar namelijk 125 jaar. Veel mensen zijn hoopvol, maar ik ben bang dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen.

Pieros

Active member
Morgen wordt bij NEC het jubileumshirt bekend gemaakt, waarin ze aankomend seizoen gaan voetballen. NEC bestaat dit jaar namelijk 125 jaar. Veel mensen zijn hoopvol, maar ik ben bang dat het eigenlijk alleen maar tegen kan vallen.

Tegenvallen doet het niet, maar dat kan ook niet met 6 verschillende shirts dit seizoen. NEC heeft in haar historie zes logo’s gehad, wat nu terugkomt met een shirt uit die periode. Drie shirts voor de thuiswedstrijden en drie voor uit. Voor 350 euri heb je ze meteen alle zes.

Sensini

Well-known member
Tegenvallen doet het niet, maar dat kan ook niet met 6 verschillende shirts dit seizoen. NEC heeft in haar historie zes logo’s gehad, wat nu terugkomt met een shirt uit die periode. Drie shirts voor de thuiswedstrijden en drie voor uit. Voor 350 euri heb je ze meteen alle zes.

Persoonlijk vind ik het shirt met de blokjes uit 1976-'77 het meest iconisch.
1751135193634.png

Bovenaan