Dan moeten ze maar met de armen omhoog gaan staan...Blauw en wit omdraaien en het had heel populair geweest bij de boeren.
En de prijs voor het lelijkste thuisshirt winnen ze al jaren... (alhoewel dat shirt eind jaren 80 nog lelijker was)NEC wint de wedstrijd van het lelijkste uitshirt.
Over smaak valt te twisten, ik vind het NEC thuisshirt wel mooi. Het uitshirt niet.En de prijs voor het lelijkste thuisshirt winnen ze al jaren... (alhoewel dat shirt eind jaren 80 nog lelijker was)
Ik wel. Spuuglelijk. Ik ben gewend dat PSV het niet zo nauw neemt met de clubkleuren op het thuisshirt, en dat we afwisselend rood-wit en compleet rood hebben (de grootste successen haalden we natuurlijk met een compleet rood tenue), maar deze combinatie van gestreept en effen is echt lelijk.Het nieuwe thuisshirt van PSV. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden.
Bekijk bijlage 761908
Op de foto kijken ze ook niet echt blij.NEC wint de wedstrijd van het lelijkste uitshirt.
Helemaal mee eens. Mooi shirt, maar gebrek aan huisstijl.Haha, JMD heeft echt de tegengestelde smaak van de mijne, ik vind het juist weer een mooi shirt. Niet teveel tierelantijnen. Alleen raar dat PSV niet een vast shirt heeft.
Baan had wat minder breed gekund en wat minder strepen, maar verder vind ik het wel een oké shirt. Maar ik begrijp dat bij veel mede-Ajacieden de wereld vergaat.
Opvallend trouwens dat Xavi prominent in beeld is bij de presentatie van het nieuwe shirt. Aanwijzing dat hij blijft?Helemaal mee eens. Mooi shirt, maar gebrek aan huisstijl.
Ja, 30 jaar onafgebroken eredivisie.Is toch een reproductie van een shirt uit de jaren '90, bekerfinale seizoen?
De vlag van Monaco op de mouwHet nieuwe thuisshirt van PSV. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden.
Bekijk bijlage 761908