Wedstrijdshirts 22/23

JMD

Well-known member
Ik vind het wel wat hebben. Snap alleen niet zo goed net als JMD waarom je dat logo dan moet aanpassen. Soms past dat er wel bij, maar nu is dat lelijk gedaan.

Precies. Het echte PSV-logo past hier best bij. Vind ik bv ook met het uitshirt van Ajax het afgelopen seizoen.

Overigens, het PSV uittenue past mooi bij het Ajaxuittenue met die Oranje accenten...:)
 

Batigoal

Well-known member
Eindelijk weer eens een club met een origineel design. Ik vind het wel coole shirts van Lille.

D-shEvBW4AAENWh.jpg
 

Batigoal

Well-known member
Omdat ze graag stoer op de foto willen.

Olympique Marseille heeft een saai en goedkoop ogend shirt, waarbij hoofdsponsor Uber Eats ook nog eens de fout maakte om de groene kleur uit hun logo te gebruiken. Iets wat niet op prijs werd gesteld (want kleur van Saint-Etienne) en na storm van kritiek hebben ze het maar vlug neutraal zwart gemaakt.

D-j6VYcWsAEToJH.jpg
 

Joost

Well-known member
CMS1920shirt_v1.jpg


Roda heeft een heel donker uitshirt bedacht, daar komt een broekje in dezelfde kleur onder.

Mogelijk wedstrijden waarin Roda het thuisshirt niet kan dragen;
Cambuur (vanwege geel shirt)
Eindhoven (vanwege zwarte broek)
Excelsior (vanwege zwarte broek)
Go Ahead Eagles (vanwege geel/rood shirt)
Helmond (vanwege zwarte broek)
NAC (vanwege geel shirt, zwarte broek)
Volendam (vanwege zwarte broek)

Conclusie;
In 7 uitwedstrijden met een kleurenprobleem kan 5 keer het uittenue niet worden gedragen. In 4 gevallen op te lossen door een geel broekje te dragen. Tegen NAC zijn beide tenues onmogelijk. Twee keer, tegen Cambuur en Go Ahead kunnen ze wel het uitshirt aan.
 

delmaestro

Well-known member
Vitesse is terug bij Nike voor 4 jaar. Dat levert vooralsnog goed nieuws op. De geel zwarte banen op het thuisshirt zijn enigszins hersteld, en het uitshirt is echt prachtig geworden. Daarnaast staan er twee geweldige hoofdsponsoren op, die ook qua tekst en logo niet misstaan. Een flinke sprong omhoog t.o.v. dat gedrocht van vorig jaar en dito sponsornaam...

Vitesses thuis:

Thuisshirt-front.png


Vitesse uit:

Uitshirt-front.png
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Hier kent men gelukkig wel de bruggen in Arnhem. Zou je toch gebeuren dat ze bij Vitesse ook de Waalbrug hadden gebruikt voor het shirt.
 

Deathprod

Active member
Openlucht museum krijgt toch subsidie? Bij de slogan "Dagje uit in Arnhem" lijkt het alsof de gemeente ook wat centjes heeft overgemaakt.
 

delmaestro

Well-known member
Geen idee. Boeit me ook niet. Ze staan erop, en het ziet er fraai uit. Wie aan wie centjes overmaakt zal me jeuken...
 

delmaestro

Well-known member
Daar denkt de Europese commissie heel anders over.

En terecht. Maar aangezien ik daar niet werk, boeit mij dat niet. En als er sancties komen voor Arnhem, Vitesse, Burgers of het Openlucht, boeit me dat ook niet. En als het shirt daardoor sponsorvrij wordt, is het zelfs een mooie bonus!
 

Batigoal

Well-known member
De Braziliaanse club Bragantino is nieuwste 'aanwinst' voor Red Bull nadat het fuseerde met het al bestaande Red Bull Brasil dat met name een opleidingsclub was. Bragantino is kampioen geworden van de Serie B en dus speelt het volgend seizoen op het hoogste niveau en dat doet het in deze shirts:

ELf6_wUXYAAplCB.jpg:large.jpg

Red Bull heeft eens niet de clubkleuren van een club gewijzigd. Het rood gaat wel terugkomen in het uitshirt.
 
Bovenaan