Deze is het... http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel/koop-jouw-heritage-kit-vanavond-in-de-fanstore.htm
Hoho, Twente heeft dat shirt van ons geleend...
Die lenen wel meer en geven dan niet terug, dus dat klopt wel.
Dat je Philips wil eren met een shirt o.i.d. snap ik nog wel. Maar dat je vorig jaar Nike wilde eren met een speciaal shirt maakt het juist nu goedkoop dat je het weer doet.
Want vorig jaar was het natuurlijk nergens voor nodig en je had er nu echt een speciaal en uniek gebaar mee kunnen maken.
Ik zag overigens op twitter dat dit shirt er een klein beetje op lijkt:
https://www.umbro.co.uk/item/757/salfordcityfc/salford-CITY-201516-HOME-SHIRT.html
Ja precies, terwijl Nike normaal gesproken beste mooie shirts levert. Ik vind ze mooier dan die van Adidas maar blijkbaar doen nog wel de moeite om in elk geval wat unieke kleuren(combinaties) te leveren. Nike heeft daar blijkbaar geen zin in.
Geen idee dat deze dag bestond. Ga heel vaak in voetbalshirt naar het werk, maar toevallig vandaag niet. Die donatie ga ik wel doen natuurlijk.Het is vandaag blijkbaar Footballshirt Friday/Voetbalshirt Vrijdag kwam ik zojuist achter. Is er nog 'n DVK'er in voetbalshirt naar het werk gegaan? (En €2 doneren voor kankeronderzoek uiteraard).
Het is vandaag blijkbaar Footballshirt Friday/Voetbalshirt Vrijdag kwam ik zojuist achter. Is er nog 'n DVK'er in voetbalshirt naar het werk gegaan? (En €2 doneren voor kankeronderzoek uiteraard).
Ik heb een thuiswerkdag, dus heb voor de gelegenheid mijn Malta-shirt aangetrokken.
Bijzonder, heel vaak in een voetbalshirt naar het werk gaan.Geen idee dat deze dag bestond. Ga heel vaak in voetbalshirt naar het werk, maar toevallig vandaag niet. Die donatie ga ik wel doen natuurlijk.
Bijzonder ?berhaupt als volwassen vent heel vaak een voetbalshirt aan hebben. Stadion of voetbal training ok?, maar verder.Bijzonder, heel vaak in een voetbalshirt naar het werk gaan.
Ik voel mij er lekker in en er is geen bezwaar tegen. Op de dinsdag zijn er vergaderingen, dus ben ik in pak en in overige dagen kan ik dragen wat ik wil. Voor onverwachtse dingen heb ik wel altijd een overhemd en een colbert liggen.Bijzonder, heel vaak in een voetbalshirt naar het werk gaan.