Wedstrijdshirts 2015/16

Pascallovic

Well-known member
En eerder dit jaar al een speciaal CL-shirt....

Nou kan ik me wel voorstellen dat je met een speciaal shirt Philips herdenkt, of Nike 20 jaar tenueleverancier. Dat vind ik nog acceptabele redenen, maar nu zijn dan de excuses wel op... :)
Ik vind het te makkelijk. Heb een Ajax met ABN Amro of een Feyenoord met Fortis (en alles daarom heen) dat niet zien doen bijvoorbeeld. We gaan het merken of er volgend jaar weer iets komt.

JMD

Well-known member
Ik vind het te makkelijk. Heb een Ajax met ABN Amro of een Feyenoord met Fortis (en alles daarom heen) dat niet zien doen bijvoorbeeld. We gaan het merken of er volgend jaar weer iets komt.

PSV heeft meer dan 30 jaar met Philips op het shirt gespeeld, sinds shirtsponsoring werd ingevoerd. Ajax heeft in die tijd met 3 sponsors gespeeld (TDK, ABN, Aegon), Feyenoord met nog meer. Is toch wel iets anders. Verder is de band PSV-Philips natuurlijk wel iets groter dan Ajax - ABN ofzo. (Alhoewel de samenwerking met ABN-AMRO wel een juweel van een shirt opleverde)

zwammy

Well-known member
Vind het absoluut geldklopperij maar het shirt van PSV voor de laatste wedstrijden is wel errrrrrg mooi

DeftonesJP

New member
Het lijkt me voor PSV wel heel apart om afscheid te nemen van een shirtsponsor wat zo'n groot gedeelte is van de identiteit.

JMD

Well-known member
Het lijkt me voor PSV wel heel apart om afscheid te nemen van een shirtsponsor wat zo'n groot gedeelte is van de identiteit.

Lijkt me ook ja.

En als nieuwe shirtsponsor lijkt het me ook moeilijk. Een PSV-shirt zonder Philips zal echt wennen zijn voor elke voetballiefhebber.

JMD

Well-known member
Zolang de fans betalen voor dit shirts wel.

En dat doen ze.... Vanochtend om 9.30 de verkoop begonnen (digitaal), inmiddels al geen M en L meer te krijgen...

Was vorig jaar ook met de spuuglelijke afscheid van Nikeshirt... Was ook in no-time uitverkocht. Deze is wel veeeeeel mooier... En met het oude logo.

Abubakari

Well-known member
Is het dat rode shirt? Ik vind het niet echt een bijzonder shirt. Een FC Twente shirt met Philips er op.

Marinos

Well-known member
Lijkt me ook ja.

En als nieuwe shirtsponsor lijkt het me ook moeilijk. Een PSV-shirt zonder Philips zal echt wennen zijn voor elke voetballiefhebber.
Dat dacht ik bij het einde van ABN ook bij ajax maar dat viel ook reuze mee.

SuikerBrood

Well-known member

17 jaar is inderdaad ook best een lange tijd. Univ? gaat bij Heerenveen van het shirt na dit seizoen na 15 jaar bij Heerenveen. Lijkt mij ook heel vreemd, maar daar is (volgens mij) geen speciaal shirt voor.
Vind de situatie van PSV toch net wat anders.

JMD

Well-known member

Maar jullie hadden al TDK gehad... En 17 of 34 jaar is wel een verschil.

En de band PSV - Philips is ook wel iets anders dan Ajax - ABN...

Zeg maar wat Suikerbrood zegt.

Marinos

Well-known member
Maar jullie hadden al TDK gehad... En 17 of 34 jaar is wel een verschil.

En de band PSV - Philips is ook wel iets anders dan Ajax - ABN...

Zeg maar wat Suikerbrood zegt.
Ik heb TDK nooit actief mee gekregen dus voor mij Was Ajax ABN.

Batigoal

Well-known member
Is het dat rode shirt? Ik vind het niet echt een bijzonder shirt. Een FC Twente shirt met Philips er op.

Typisch marketingplaatje met een goede belichting, maar verder is het inderdaad geen bijzonder tenue. Ik had er iets meer van verwacht toen ik het bericht las over een speciaal shirt.

Bovenaan