Aardig wat reactie's al, "ze" missen vooral het traditioneel Rotterdams groen.
Dat gevoel herken ik wel, dit is echt zo'n dertien in dozijn uitshirt. Bah!
Ik vind het ook niet eens lelijk maar voor mijn gevoel hoort Feyenoord gewoon in groen-wit te spelen bij uitwedstrijden. Ik vind dat shirtje van aantal jaren terug waar het rood simpelweg werd verwisseld door groen dan ook op afstand het mooist.Zal wel aan mij liggen dan, maar ik vind het wel mooi. Ok?, ik had ook liever een blauwe broek gezien. Of nog beter, gewoon een groen/wit uittenue. Maar het shirt vind ik wel mooi. Kan ook wel komen omdat ik die kleur blauw heel mooi vind.
Ik vind het ook niet eens lelijk maar voor mijn gevoel hoort Feyenoord gewoon in groen-wit te spelen bij uitwedstrijden. Ik vind dat shirtje van aantal jaren terug waar het rood simpelweg werd verwisseld door groen dan ook op afstand het mooist.
Ik denk dat ik hem uiteindelijk ook wel mooi vind. Maar zondag kunnen we het dus al gaan bekijken. Dat vind ik dan wel weer het aardige aan Adidas. Die lanceren alvast het shirt in de slotfase van het oude seizoen.
Kwam dit seizoen omdat er nog geen commercieel directeur was, dacht ik..Deed Ajax ook altijd maar dit seizoen niet? Wanneer is hun laatste uitwedstrijd?
Wat hebben wij nou met oranje/blauw?
Feyenoord schrijft dat het 'Kuip-blauw' is...
Feyenoord schrijft dat het 'Kuip-blauw' is...