Wat is er gebeurd met?

Nik

Member

Grappig om dit terug te lezen, hij was toevallig gisteren jarig zag ik op FB. Ik vroeg me af hoe het met hem zou zijn, en precies hebben jullie het erover. Ik ben toen nog met hem meegereden naar de Wageningse Berg, waar deze foto genomen is. Is met de Noorderzon vertrokken na een paar duistere acties, dacht ik.
 

erka

Well-known member
Zo'n Tim, die al die tijd zo strugglede met zn gezondheid, doet me oprecht goed te zien welke afstanden die nu (hard)loopt en fietst.

Ja mooi he. Ik volg Tim ook op FB. Die is in een paar weken tijd van amper een km kunnen wandelen naar met gemak 10km lopen of elke dag tientallen kms fietsen over de Posbank gegaan. Heel indrukwekkend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik volg eigenlijk bar weinig voetbal meer... maar vond het wel geinig eens te kijken wie er allemaal hier nog steeds ronddwaalt.

Vroeger volgde ik Lyon wel intensief en qua Nederlandse clubs de Limburgse clubs wel, keek ik bijna alles van de CL en het NL elftal, maar ben nooit ergens hardcore fan van geweest. Verder hing ik wel graag ook in de Toog en deed ik aan best wat spelletjes mee. Dat was denk ik ook wel een beetje waardoor ik afgehaakt ben zodra ik forum-moe was; ik was voor iemand op een voetbalforum helemaal niet zo voetbalgek. Verder had ik het hier ook wel heel erg naar mijn zin, vond ik hier steun als ik ff een dipje had en vond ik het heel gezellig binnen de crew en bij de meeting(s) (volgens mij 2x geweest).

Ook heel vaak aan de tijd hier terug gedacht en als ik Jamel, Max, Satyr, Timika, de waan en anderen die ik op FB heb daar iets zie posten lees ik nog steeds met belangstelling wat hun bezig houd. Zo'n Tim, die al die tijd zo strugglede met zn gezondheid, doet me oprecht goed te zien welke afstanden die nu (hard)loopt en fietst.

Inmiddels woon ik samen, heb ik een eigen zaak, zie ik bijna geen wedstrijden meer en gek genoeg houd ik via VI wel nog t voetbal wat in de gaten (terwijl ik dus vrijwel nooit kijk). Maar voetbalinhoudelijk meelullen zal daardoor wat lastig worden dus verwacht me niet hier vaak te zien, maar ik vind t wel leuk hier rond te neuzen. Het voelt ook nog steeds wel een klein beetje als mijn kindje, is toen best wat tijd en moeite in gaan zitten dit hier op te zetten.

Ha goed je te zien man! En ook goed om te lezen dat het goed met je gaat.
Ik volg jouw (bier)avonturen ook op Facebook, natuurlijk.
Die meetings waren inderdaad geweldig. Zou echt leuk zijn om nog eens een hele grote te kunnen organiseren als Corona is verdwenen. :)
 

De Groene Scout

Well-known member
Meeting Wageningen was inderdaad leuk. Samen met Grolschtukker met de trein op pad met beide een sixpack halve liters Grolsch in de rugzak om vervolgens een potje te voetballen (of iets dat daar op moest lijken) en door te drinken. (y)

Grolschtukker overigens ook al zo'n verloren zoon.
 

stc

Well-known member
Ik herinner mij nog 1 naam van het voormalige soccerquest: Peuleschilletje. Hij was volgens mij ook scheidsrechter.
 

Fregge

Well-known member
Ik heb wel een soort idee. Ik zie vaak "gevegt is een lul" voorbij komen. Als dat zo vaak gezegd wordt moet er wel iets in zitten
 
Bovenaan