Wat is er gebeurd met?

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Ai dat wist ik niet.
Alle avatars op zwart!
Ja, verkeersongeluk bij Milaan. Kind op komst, best errug allemaal. Ze hebben bij AC Milan nog met rouwbanden gespeeld en bij Ajax ook. Of met winterbanden dat weet ik niet meer precies.
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Of die Ajacied in zuid Amerika met een drankprobleem en altijd weer miss Zuid Amerika aan zijn zijde, hoe heette die ook alweer?
 
Bovenaan