Wat is er gebeurd met?

JFK

Well-known member
Inhethoekje moest op een gegeven moment constant hikken.
Dat hield maar niet op en is toen naar de huisarts gegaan die hem vervolgens doorverwees naar het ziekenhuis.
Om een beter beeld te krijgen moest hij bariumpap eten. Dan kunnen ze d.m.v. een röntgentest kijken waar de tumor zich bevindt en hoe groot.
Gelukkig zijn er geen uitzaaiingen waargenomen, maar het is helaas wel een serieuze bedreiging.
Hij gaat nu het stralingstraject in staat nog steeds, zoals we hem kennen, goed in zijn schoenen.
Zo af en toe lekker mopperen, het Bep van Klaverenwoordenboek erbij pakken.
Ik ben niet gelovig, maar ik bid wel voor hem.
 
Bovenaan