Nogmaals dank dat ik weer toegelaten ben en aangezien dit topic heet wat is er gebeurd met hier maar even mijn verhaal.
Jaren geleden heb ik door werk en privéomstandigheden het forum verlaten en 1 keer heel even terug geweest. In die jaren begonnen met wandelen en heel veel fietsen op zowel MTB als race, dat waren hele mooie ritten en jaren. In die jaren ook veel in Spanje geweest en op Gran Canaria, met de vrouw en vrienden.
Vorig jaar mei was ik met mijn vrouw op GC en daar had ik net een wandeling gemaakt. Daarna zou ik gaan zwemmen maar met omkleden werd ik heel duizelig en voelde flinke hoofdpijn. Mijn conclusie na raadplegen google was dat het een zonnesteek zou moeten zijn. Zo ook gehandeld.
2 dagen ging het niet zo maar daarna redelijk en de 4de dag naar huis. Daarna werden klachten en ziekte wel heel veel meer en op Hemelvaartsdag ging het praten en op woorden komen ook niet meer. Vrouw 112 gebeld en met de ambu naar het ZH en daar werd geconstateerd dat het geen zonnesteek was maar een hersenbloeding. Meer als een week daarvoor gebeurd. Dag erna naar Zwolle en daar 2,5 weken gelegen en geopereerd. Het bleek een aneurysma te zijn die geknapt was. Ook in de andere hersenhelft zit een aneurysma (wordt in de gaten gehouden) .Nu een kleine 1,5 jaar verder heel veel therapie en onderzoeken is de eindconclusie dat ik niet meer kan werken. Dat is nu definitief. Maar ik ben nog wel blij dat ik er zo bij zit en nog wat kleine dingetjes kan doen waar ik vrolijk van wordt. Mijn hele leven is anders geworden. Verhaal is de hele korte versie.
Waarom dan in 1 keer hierheen? Vorige week zag ik iets/melding van het forum op facebook en dat had ik eigenlijk nooit meer gezien. Ben toen gaan nadenken en na een aantal dagen dacht ik, ik ga is kijken en zag veel bekende namen. Uiteindelijk gisteren de knoop doorgehakt dat ik me toch maar weer is moest gaan aanmelden.
Nogmaals fijn dat ik weer welkom ben zo voelt het ook!