Eerder september.Oktober is daar maand van de volle decollete's. Wat doet die gast weer hier?
edit: en Zlatan speciaal voor ?e waan
Ik heb van mei t/m september in M?nchen gezeten om te werken. Dat beviel natuurlijk wel.
Haha ja, echt. Alle supermarkten enzo zijn ook dicht na 20u en op zondag. Als je op zondag / 's avonds iets nodig hebt moet je naar het tankstation of naar het supermarktje op de Hauptbahnhof. En dat voor een stad met 1,5 miljoen inwoners..Interessant. Ben er in augustus een tijdje geweest. Groot dorp, eigenlijk.
Haha ja, echt. Alle supermarkten enzo zijn ook dicht na 20u en op zondag. Als je op zondag / 's avonds iets nodig hebt moet je naar het tankstation of naar het supermarktje op de Hauptbahnhof. En dat voor een stad met 1,5 miljoen inwoners..
Ach, wel rustig ook.
Aan de andere kant zijn de winkels wel gewoon standaard ma-za open tot 20u, dus als je na je werk nog iets nodig hebt kun je dat altijd wel kopen. Dat is dan wel weer ideaal.Hahaha ja, dat supermarktje op het Hauptbahnhof. Rubenbauer. Daar ben ik ook vaak geweest, veel te veel betalen voor een flesje water....
Aan de supermarkten moest ik ook wel wennen. In Nederland was dat vroeger ook zo, zelfs om 18u al. Kun je nagaan hoe snel iets went.
Jep, maar geen van allen in M?nchen.Heb in Duitsland zat supermarkten van bekende ketens gezien die tot laat geopend zijn, veel tot 22.00 en zelfs eentje die pas om 23.00 dicht ging.
De plaatselijke supermarkt vlakbij mijn werk is van maandag 8.00 uur tot zaterdag 22.00 uur nonstop open en dan 6 uur open op zondag. Belachelijk...
Met maandag 8.00 - zaterdag 22.00 bedoel ik dus 24 uur per dag in die periode, zelfs 's nachts. En dan werk ik in een dorp met 50.000 inwoners.Hier in Groningen tegenwoordig ook steeds vaker, zeker in de binnenstad en de oude wijken met alle studenten kan dat makkelijk uit.
Zelfs die bij mij in een buitenwijk is van 8-22 u en zondagsmiddags altijd open.
Met maandag 8.00 - zaterdag 22.00 bedoel ik dus 24 uur per dag in die periode, zelfs 's nachts. En dan werk ik in een dorp met 50.000 inwoners.