Wat is er gebeurd met?

zwammy

Well-known member
Dat mag hij zeker. Dat je dan als een jaren 95 kleuter op Feyenoord gaat afgeven/zieken, dan reageer ik daar in hele nette woorden met de vraag: goh jij was toch zelf jarenlang voor Feyenoord? Ik vind dat gedrag van dat soort types sowieso al sneu, maar als je dan zelf tot twee jaar geleden voor Feyenoord was dan vind ik dat ene stapje erger.

Maar goed, die jongen is niet helemaal goed en doet voorzover ik het kan overzien de maatschappij geen kwaad. Tamelijk onschuldig dus verder.

Je zou ook kunnen denken wat een dwaas en m lekker met rust laten, is niet voor niets meer actief hier.

NAC dus kampioen van de Eredivisie in 2021? Mooi hoor. Dan doen ze een Kaiserlautern.

Laat ons maar gewoon lekker meeballen in de marge
 

Ska P 187

Well-known member
Nooit last van die jongen gehad, dat kan ik niet van gevegt of U.G. zeggen.
Om weer ontopic te gaan, waar is die eerste eigenlijk gebleven. Schrijversblok?
 

debaser

New member
20 jaar geleden is het zeker ondertussen soccerquest?

Krankzinnig eigenlijk.

Mooi deel van mn tienerjaren met mijn Nederlandse vrienden.

Maar toen het stopte de overgang naar hier blijkbaar totaal gemist.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
20 jaar geleden is het zeker ondertussen soccerquest?

Krankzinnig eigenlijk.

Mooi deel van mn tienerjaren met mijn Nederlandse vrienden.

Maar toen het stopte de overgang naar hier blijkbaar totaal gemist.

We zijn intussen wel 5x verhuisd ivm problemen
 

Nik

Member
Wat is er nog over van de Feyenoord-sectie? Als ik zo snel kijk zie ik Inhekhoekje en Jozsef hier niet meer, klopt dat?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat is er nog over van de Feyenoord-sectie? Als ik zo snel kijk zie ik Inhekhoekje en Jozsef hier niet meer, klopt dat?

Inhethoekje heel af en toe. Jozsef inderdaad niet meer, evenals Storm80 (Fabian). Maar die gasten spreek ik nog dagelijks via what's app.
 
Bovenaan