Wat is er gebeurd met?

Eef de Kip

Well-known member
Haha, dat geloof je toch niet? toen ik op de lagere school zat weet ik nog wel dat jongetjes switchten van club maar een volwassene?

Max

Administrator
Forumleiding
Die jongen is ook niet helemaal goed. Die was ook vrij extreem in het switchen van politieke voorkeuren.

De Wolf

Well-known member
Haha, dat geloof je toch niet? toen ik op de lagere school zat weet ik nog wel dat jongetjes switchten van club maar een volwassene?

Dat gebeurd ook vaak genoeg. Meestal wanneer een lokale club wat beter gaat presteren. Een overstap van Feyenoord naar Ajax of andersom is wel vrij bizar.

Batigoal

Well-known member
Even gereageerd op onze ex Feyenoorder Rezakloens op FB. Inmiddels is ie Ajacied geworden en dat wreef ik hem even in. Haalt ie alles weg die kut.

Ik heb ook al een keer op hem gereageerd. Niets meer van voorbij zien komen, dus die zal het toen ook allemaal hebben weggehaald. Prima dat je Ajacied bent geworden, maar om dan een type ?95 Ajacied worden gaat ook wat ver.

Wtf is dat echt zo? Hahaha!

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is er gebeurd met?

Ik kan hem nog gewoon vinden. Ik zie dat de Scout nog bevriend is met hem, dus hij moet ons maar een beetje op de hoogte houden.

Ik kan hem inderdaad via mijn vriendin haar Facebook wel vinden. Heeft hij mij na de terechtwijzing dus geblokkeerd. Ik nomineer hem voor een duosprong.

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is er gebeurd met?

Hij mag niet voor Ajax zijn.

Dat mag hij zeker. Dat je dan als een jaren 95 kleuter op Feyenoord gaat afgeven/zieken, dan reageer ik daar in hele nette woorden met de vraag: goh jij was toch zelf jarenlang voor Feyenoord? Ik vind dat gedrag van dat soort types sowieso al sneu, maar als je dan zelf tot twee jaar geleden voor Feyenoord was dan vind ik dat ene stapje erger.

Maar goed, die jongen is niet helemaal goed en doet voorzover ik het kan overzien de maatschappij geen kwaad. Tamelijk onschuldig dus verder.

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb het Reza zojuist even nagevraagd en hij gaf aan komend seizoen nog voor Ajax te zijn en in het seizoen 2020-2021 over te stappen op NAC. Dan zijn jullie daar ook weer van op de hoogte.

Bovenaan