Eef de Kip
Well-known member
Haha, dat geloof je toch niet? toen ik op de lagere school zat weet ik nog wel dat jongetjes switchten van club maar een volwassene?
Haha, dat geloof je toch niet? toen ik op de lagere school zat weet ik nog wel dat jongetjes switchten van club maar een volwassene?
Even gereageerd op onze ex Feyenoorder Rezakloens op FB. Inmiddels is ie Ajacied geworden en dat wreef ik hem even in. Haalt ie alles weg die kut.
Ik heb ook al een keer op hem gereageerd. Niets meer van voorbij zien komen, dus die zal het toen ook allemaal hebben weggehaald. Prima dat je Ajacied bent geworden, maar om dan een type ?95 Ajacied worden gaat ook wat ver.
Zijn Facebook is verdwenen of hij heeft mij geblokkeerd. Reza op zijn best....
Hehe....Nu nog uit een vliegtuig..
Ik kan hem nog gewoon vinden. Ik zie dat de Scout nog bevriend is met hem, dus hij moet ons maar een beetje op de hoogte houden.Zo te zien uit Facebook gestapt.
Ik zie dat de Scout nog bevriend is met hem, dus hij moet ons maar een beetje op de hoogte houden.
Ik kan hem nog gewoon vinden. Ik zie dat de Scout nog bevriend is met hem, dus hij moet ons maar een beetje op de hoogte houden.
Heeft ie ook een parachute bij zich?Het laatste nieuws dan maar: "Helaas vliegen we weer terug naar Nederland. Cyprus was echt waanzinnig"
Het laatste nieuws dan maar: "Helaas vliegen we weer terug naar Nederland. Cyprus was echt waanzinnig"
Ik kan hem inderdaad via mijn vriendin haar Facebook wel vinden. Heeft hij mij na de terechtwijzing dus geblokkeerd. Ik nomineer hem voor een duosprong.
Van mij wel.Hij mag niet voor Ajax zijn.
Hij mag niet voor Ajax zijn.