SanMark.
Well-known member
Het vriendje van Sanmark.
:cab:
Het vriendje van Sanmark.
Ik werk sinds een tijdje, zit ook veel minder op m'n laptop thuis en heb het over het algemeen wel druk met vanalles. Lees af en toe nog wel mee, maar het is allemaal wel wat minder geworden ja. Ik zie net dat m'n laatste post al meer dan vier maanden geleden is, dat is wel heel lang ja.Wat is er gebeurd met A345?
Ik werk sinds een tijdje, zit ook veel minder op m'n laptop thuis en heb het over het algemeen wel druk met vanalles. Lees af en toe nog wel mee, maar het is allemaal wel wat minder geworden ja. Ik zie net dat m'n laatste post al meer dan vier maanden geleden is, dat is wel heel lang ja.
Ik werk sinds een tijdje, zit ook veel minder op m'n laptop thuis en heb het over het algemeen wel druk met vanalles. Lees af en toe nog wel mee, maar het is allemaal wel wat minder geworden ja. Ik zie net dat m'n laatste post al meer dan vier maanden geleden is, dat is wel heel lang ja.
SanMark?
Al een tijdje niet meer gezien...
SanMark?
Al een tijdje niet meer gezien...
Ging weer all-in en verloor eens een keer.
Laatst gezien in de kop van Friesland,is volgens mij aan het trainen voor de Elfstedentocht.
Het schijnt dat hij in Friesland is. In dat achterlijk stukje provincie hebben ze nog geen internet.
Kan de provincie alleen maar beter van worden, wat nobel van hem.