VV Katwijk

Lennard95

New member
Jongeneelen en sterling vertrekken vind het jammer van sterling maar Jongeneelen had ik wel verwacht.
Wel verlengen van Noord, Sanchez en de Loor.
 
Laatst bewerkt:

Lennard95

New member
Opvallend nieuws Johan plat stopt per direct met voetballen, dit nadat zijn pijn die hij opliep na een heup blessure verergerde.
Hij gaat nu een trainer cursus volgen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Gaat hard in Katwijk. Volgens mij heeft zo ongeveer de hele selectie al bijgetekend voor volgend seizoen.
Topschutter Mengerink heeft zelfs een contract voor 2 seizoenen getekend. BVO's zaten een beetje aan hem te trekken, maar vanwege zijn studie koos hij toch voor een langer verblijf bij Katwijk. Dan maar direct 2 jaar vast leggen, moeten BVO's in ieder geval flink afkopen als ze hem willen.
 

Lennard95

New member
De basis elf liggen zowat allemaal vast alleen de jel en koroglu nog al verwacht ik dat koroglu keeper trainer wordt of weg gaat.
 

Lennard95

New member
Na Marciano Mengerink (2 seizoenen), Michiel van Dam, Donny van Oijen, Richard de Groot, Bennie van Noord, Steven Sanchez Angulo, Mark de Loor en al eerder Robbert Susan, zijn nu de contracten van Omar Hamdi en Marciano Aalders met een seizoen verlengd. Hier staat wel tegenover dat Koroglu vertrekt.
 

Lennard95

New member
Nog meer transfernieuws Stefan Plat en Stefan Stam verlengen maar Steven Olsthoorn vertrekt.
Johan Plat wordt de nieuwe assistent volgend seizoen.
En ook nog een gerucht waarschijnlijk wordt Mustafa Amezrine van Noordwijk de nieuwe keeper.
 

Lennard95

New member
Bolck en Langeveld vertrekken bij v.v. Katwijk. Guijt en De Lange zijn volgend seizoen actief in de 2e selectie.

Toch wel een veel mensen weg, ik hoop dat er weer een zooi gehaald wordt.

Danny kan eigenlijk beter naar het 6de nadat hij de bus bijna gemist had tegen de vogels :p
 

Lennard95

New member
O'Niel is blijkbaar gestopt dus we halen nu Deen die vorig jaar bij Dordt speelde, Afwachten is of de Knvb het goed keurt maar er is een goede kans want hij heeft lang niet gespeeld.
 

Lennard95

New member
Voor Mengerink is het einde seizoen, hopen dat hij volgend seizoen helemaal fit aan de 2e divisie begint.
 

Lennard95

New member
Aangezien katwijk en Quick Boys zaterdag kampioen kunnen worden wordt de huldiging op het sportpark gehouden als ze beiden kampioen worden, als er maar 1 kampioen wordt dan de huldiging gewoon bij het gemeentehuis gehouden.
 
Bovenaan