Vriendenquizjes

De Wolf

Well-known member
Ik kan alleen zeggen dat je soms de vraag goed moet lezen. Als je twijfelt mag je van mij na afronden van de quiz best via Google nakijken.

De Wolf

Well-known member
@ Zwammy

(tekst hieronder selecteren is spoiler)

Maaskant is een gehucht tegen Vessem ongeveer 5km ten westen van Veldhoven

Unregistere

Well-known member
Goed bezig Max! :duim:

Kon alleen even zo snel niet achterhalen met welke naam je had gespeeld, dus geen idee welke je fout had.

Abubakari

Well-known member
Alleen Bruin en Jelle TR fout.

De bekende Frysen scoor ik wat minder, dat is puur gokken op 1 na.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Die Friezen was niet echt mijn ding... Met het nodige gokwerk 60 bij de voetballers (wist alleen Spitse, Kromkamp en Ten Rouwelaar zeker) en 30 bij de BF'en (die gekke advocaten zetten je wel op het verkeerde spoor... en ik dacht dat ik Doutzen wel wist, maar niet dus).

Maar wat weten jullie van de Nederpop? Wegens succes geprolongeerd, tien Nederpop klassiekers. Ze stoppen ergens, maar welke tekstregel volgt dan?

Zing mee en pak de punten via www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=1906271333053813&lnk& !!

Unregistere

Well-known member
Super lastig ook, die Groningers. Toch nog 60 dankzij de hint van Mario. Arie Haan was de enige die ik echt wist, omdat die vraag ooit in het NK Voetbalquiz voorkwam.

Unregistere

Well-known member
Daar weet ik echt niks van. Alles gegokt, leverde nog 40 punten op. Gelukkig wel meer dan deelneemster Helga de Scheur, maar ruim onder erka.

Bovenaan