Voorbereiding 2015/16

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lekker prijsschieten tegen ??n of andere vierdeklasser. Geen idee wat je daar nou mee opschiet.
 

JFK

Well-known member
Hoho, niet als ik in de goal sta.!
(oke, 25-0)

Ja daar had ik even niet aan gedacht. Ik dacht dat die dronken Zwammy op goal zou staan. Mijn welgemeende excuses hiervoor.
Als ik op de linksbuitenpositie sta dan verliezen we met 16-1 door een verdwaald afstandsschot van mij.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja precies, je hebt er geen ene fuck aan.
Je kan ook tegen het DVK-team gaan spelen. Win je ook met 26-0.

Hoho, die vergelijking gaat niet helemaal op. Ik denk dat wij een team kunnen opstellen wat minimaal hoofdklasse-waardig is.

Nu was jij niet op de Wageningse Berg, dus geef ik je het voordeel van de twijfel.
 

JFK

Well-known member
Hoho, die vergelijking gaat niet helemaal op. Ik denk dat wij een team kunnen opstellen wat minimaal hoofdklasse-waardig is.

Nu was jij niet op de Wageningse Berg, dus geef ik je het voordeel van de twijfel.
Ok, we verliezen met 6-2
Doelpunten van mij dus en een frommelgoal van jou.
 

inhethoekje

Active member
Komt nog eens bij,als ze in de buurt van de 10-0 komen raak ik altijd ge?rriteerd en dan ga ik bv met stenen gooien.
 

Maasveld

Well-known member
Gekke Gerke uit de knipe als scheids regelen, die geeft ons wel een volledig onterechte penalty, 4-5.
 

Joost

Well-known member
Gulpen ligt net buiten de regio waar Roda normaal oefent terwijl daar wel best veel supporters wonen. Als dan een club in het heuvelland jubileum heeft kun je daar prima een keer tegen oefenen. Dit is ook geen duel om jezelf als ploeg warm te spelen maar om je te tonen aan de supporters in die regio. Of het dan 0-26 of 0-8 wordt maakt weinig verschil.

Dit was ook het enige potje van zijn soort dit seizoen. Hierna wordt er geoefend tegen EVV, Alemannia en FC Groningen.
 

Bernardo

Well-known member
Afgelopen zaterdag 0-0 tegen Almere City.

Vrijdag word er gespeeld tegen Volendam en zaterdag tegen de Graafschap.
 

Unregistere

Well-known member
FC Ambacht - met 13 ASWH'ers en 8 IFC'ers - verloor gisteravond met exact nul trainingen in de benen toch wel eervol van FC Utrecht, dat al drie weken volop bezig is. Sommige spelers van FC Ambacht maakten voor de wedstrijd voor het eerst kennis met elkaar!

Lang hield de ploeg stand, tot Utrecht het gaspedaal dieper indrukte en in zes minuten drie keer scoorde. Ruststand 0-3, goals van Diemers, Ramselaar en Nganioni. Na rust maakte onze aanwinst Robbert Olijfveld er met een heerlijke stift 1-3 van. Let op de samenvatting van ASWH TV later vandaag of morgen! De eerste tegengoal voor Utrecht deze voorbereiding en daar was Ten Hag duidelijk hoorbaar niet blij mee. In het laatste kwartier liep Utrecht nog wel uit naar 1-6 en dat was ook wel ongeveer de verhouding. Doelpunten van Diemers, De Kogel en Kum.

Al met al een leuk potje zo.
 
Bovenaan