Voetbalkantine Eredivisieclub van het jaar verkiezing 2015

Fabian

Active member
Dat PSV een grote stijger is weet ik wel zeker, de laatste jaren stonden we vaak ergens rond plaats 15. Veel sympathie gewonnen door de CL-resultaten denk ik, en het ontbreken van Toivonen en Bommel helpt natuurlijk ook. :)

De sympathie hoef je bij mij niet te zoeken. Heb er niets mee.

Verder is zo'n lijstje geinig hoor. En Ajax staat nog net een plekkie te hoog. Maar als er nog meer Ajacieden gaan binnenlopen, heb je weer een andere lijst. Dus het zal allemaal wel.
 

delmaestro

Well-known member
Vitesse 13e?? Wat is er met onze steevaste 17e/18e plek gebeurt?

Kan het 'no one likes us, we don't care' spandoek ook meteen weggeflikkert worden... :D
 

Fabian

Active member
Vitesse 13e?? Wat is er met onze steevaste 17e/18e plek gebeurt?

Kan het 'no one likes us, we don't care' spandoek ook meteen weggeflikkert worden... :D

Nu Peter Bosz weg is, stijgen jullie nog meer in mijn achting.

Nee, ben op bezoek geweest h? met o.a. Jamel en Max. Dat is mij goed bevallen. Je krijg dan wat meer beeld van een club.

Hoewel ik het stadion niet veel vindt, heb ik wel sympathie gekregen voor de supporters.

Daarom zijn dit soort lijstjes ook 'roepen in het luchtledige', want wat weet je nu eigenlijk echt daadwerkelijk van de diverse clubs?
 

delmaestro

Well-known member
Zie daar het vertrek van Bosz.

Dat is een van de mogelijkheden. Ik zie daar juist iets moois in: als je twee jaar op rij hooguit 2 van de 5 huurlingen kunt gebruiken, hoef je er komend seizoen ook geen 5 te huren. Probeer in plaats daarvan gewoon de twee nuttigste (Solanke en Brown) voor nog een seizoen vast te leggen, en vul aan met eigen spelers. Die doen het toch het beste, zie Rashica, Qazaishvili, Yeini, Nakamba etc.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nu Peter Bosz weg is, stijgen jullie nog meer in mijn achting.

Nee, ben op bezoek geweest h? met o.a. Jamel en Max. Dat is mij goed bevallen. Je krijg dan wat meer beeld van een club.

Hoewel ik het stadion niet veel vindt, heb ik wel sympathie gekregen voor de supporters.

Daarom zijn dit soort lijstjes ook 'roepen in het luchtledige', want wat weet je nu eigenlijk echt daadwerkelijk van de diverse clubs?

Daarom heb ik Vitesse ook zo hoog staan, ik heb goede ervaringen met hun supporters en bezoekjes aan Arnhem.
 

DeftonesJP

New member
Ik ben vorig jaar naar Vitesse uit geweest. Dan krijg je weinig van de club mee maar het was wel een toffe ervaring. Ik heb toen zelf weinig meegekregen van de liedjes naast ons vak en het gewraakte spandoek. Voor ons was het wel een erg toffe ervaring. Bovendien leer je de Arena wat meer waarderen als je bij Vitesse ben geweest.
 
Bovenaan