Voetbal op TV

Batigoal

Well-known member
Vooral doorgaan met producten te grabbel gooien. Nog een jaar geen PL kijken, ik heb het er graag voor over.
Ik heb zelf ook geen ViaPlay, maar ze maken het product ook niet zo interessant dat ik dat ga overwegen. Match of the Day op zondagochtend voor Engels voetbal bevalt nog steeds prima.

JMD

Well-known member
Het gaat nog steeds niet zo lekker met ViaPlay en dus verkopen ze een aantal Premier League-wedstrijden van komende seizoen aan Amazon Prime. Ook een aantal darttoernooien zal niet meer worden uitgezonden.
Steeds de zaterdaglunchwedstrijd...

Ik heb Viaplay maar sta ook op het punt op te zeggen, de F1 kan ik wel doen via F1TV, maar ik vind de PL dusdanig interessant dat ik daarom nog bij ze blijf.

erka

Well-known member
Ik wacht nog altijd op een betaalzender die alle grote competities aanbiedt. Daar heb ik best wat geld voor over. Viaplay is financieel geen succes dus snel maar weer iets nieuws.

JMD

Well-known member
Dat had Ziggo ooit een flink eind, maar ja, er zijn meer kapers op de kust die voetbalrechten willen hebben. Dus waar jij op wacht gaat naw helaas nooit gebeuren

erka

Well-known member
Kan een of andere golfstaat dat niet even regelen?
Of een portal ofzo. In elk geval iets waardoor je niet 5 abo's hoeft hebben om alles te kunnen volgen.

ALenstra

Well-known member
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik hoef ze niet allemaal te hebben. Italiaans en Spaans voetbal is bijvoorbeeld niet mijn ding.

Bovenaan