Ja, dat wil ook. Bij een behandeling moet je naar de kant en mag je pas bij de eerstvolgende spelhervatting weer meedoen.Tijdrekken hoe irritant ook hoort er gewoon bij. Wel mogen ze die fakende blessures verplicht naar de kant laten gaan en bij volgende spelhervatting weer het veld in komen.
Maar dit zijn dingen waar je als team invloed op hebt.bal afschermen bij de cornervlag, bal eindeloos rondspelen
En bij theater per brancard van het veld.Ja, dat wil ook. Bij een behandeling moet je naar de kant en mag je pas bij de eerstvolgende spelhervatting weer meedoen.
Mooi dat we zonder al die voorgestelde plannen gewoon de 6e plek op de Uefa ranking hebben veilig gesteld. Kan me na een goed seizoen in België nog herinneren dat ze ism hypercube die playoffs wilde overnemenIn de VI staat een artikel dat men weer bezig is de NL en Belgische competitie deels samen te voegen. Het zou dan gaan om tot de winterstop gewoon de respectievelijke competitie te laten afwerken en dan na de winterstop de top 6 van NL en België samen te voegen.
Dit zou natuurlijk verregaande gevolgen hebben, want er kan geen hele competitie worden afgewerkt als je met de winter klaar moet zijn. Dan zou het dus een enkele ronde worden. Maar betekent dan weer dat pakweg Heracles of Cambuur niet elk seizoen thuis spelen tegen de grote clubs. Voor de nummer 7 zou dan een playoff klaarliggen om een Europees ticket tegen een afvaller uit de BeneLeague Light...
Echt, wie bedenkt deze onzin? De BeNeLeague was al afgeschoten, deze variant slaat al helemaal nergens op. En probeer na de winter maar eens ruimte te vinden voor 22 duels (want zoveel duels speelt elke ploeg als er 12 teams zijn), zeker ook omdat de bekercompetities ook nog afgewerkt moeten worden, en die (door de uitgebreide CL/EL/ECL) niet in het najaar echt kunnen beginnen...
Mede natuurlijk door de invoering van de conference league.Mooi dat we zonder al die voorgestelde plannen gewoon de 6e plek op de Uefa ranking hebben veilig gesteld. Kan me na een goed seizoen in België nog herinneren dat ze ism hypercube die playoffs wilde overnemen