Voetbal op de schop/Super League

Fregge

Well-known member
Ja, want tijd wordt niet minder als je niet ingooit, een vrije trap neemt, extra lang blijft liggen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker, maar uit het ritme halen door te vertragen kan nog steeds helpen. Bij Vitesse - Feyenoord werd best veel blessuretijd bijgeteld, maar effectief bleef er weinig aaneengesloten tijd over.
 

ALenstra

Well-known member
Een keeper die treuzelt met uitschieten, bal afschermen bij de cornervlag, bal eindeloos rondspelen. Ik denk niet dat de klok stil wordt gezet.
 

De Wolf

Well-known member
Tijdrekken hoe irritant ook hoort er gewoon bij. Wel mogen ze die fakende blessures verplicht naar de kant laten gaan en bij volgende spelhervatting weer het veld in komen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tijdrekken hoe irritant ook hoort er gewoon bij. Wel mogen ze die fakende blessures verplicht naar de kant laten gaan en bij volgende spelhervatting weer het veld in komen.
Ja, dat wil ook. Bij een behandeling moet je naar de kant en mag je pas bij de eerstvolgende spelhervatting weer meedoen.
 

erka

Well-known member
Gewoon zoals bij rugby. Behandelaars mogen het veld op maar spel gaat gewoon door. Dan speel je er maar omheen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Deathprod

Well-known member
In de VI staat een artikel dat men weer bezig is de NL en Belgische competitie deels samen te voegen. Het zou dan gaan om tot de winterstop gewoon de respectievelijke competitie te laten afwerken en dan na de winterstop de top 6 van NL en België samen te voegen.

Dit zou natuurlijk verregaande gevolgen hebben, want er kan geen hele competitie worden afgewerkt als je met de winter klaar moet zijn. Dan zou het dus een enkele ronde worden. Maar betekent dan weer dat pakweg Heracles of Cambuur niet elk seizoen thuis spelen tegen de grote clubs. Voor de nummer 7 zou dan een playoff klaarliggen om een Europees ticket tegen een afvaller uit de BeneLeague Light...


Echt, wie bedenkt deze onzin? De BeNeLeague was al afgeschoten, deze variant slaat al helemaal nergens op. En probeer na de winter maar eens ruimte te vinden voor 22 duels (want zoveel duels speelt elke ploeg als er 12 teams zijn), zeker ook omdat de bekercompetities ook nog afgewerkt moeten worden, en die (door de uitgebreide CL/EL/ECL) niet in het najaar echt kunnen beginnen...
Mooi dat we zonder al die voorgestelde plannen gewoon de 6e plek op de Uefa ranking hebben veilig gesteld. Kan me na een goed seizoen in België nog herinneren dat ze ism hypercube die playoffs wilde overnemen
 

erka

Well-known member
Mooi dat we zonder al die voorgestelde plannen gewoon de 6e plek op de Uefa ranking hebben veilig gesteld. Kan me na een goed seizoen in België nog herinneren dat ze ism hypercube die playoffs wilde overnemen
Mede natuurlijk door de invoering van de conference league.
 

Ska P 187

Well-known member
Het zal eens tijd worden, volgens mij was dit het schitterende topic waar ik ooit mee opende op jaja soccerquest....
de liga der lage landen!
Inclusief Luxemburg voor het belasting ontduiken graag.
 
Bovenaan