[VK League] Algemeen Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb een team van DORSSAU, FC Genot, Sporting Susaa, Ajacied, PES5 United en Fluisterwoud

@Maasveld en @Mario hebben nog tot zaterdag 12:00, ik ga zo wel het speelschema maken met hun erbij.

Mario

Well-known member
Forumleiding
Is er interesse om door te gaan met dit spel? Als er genoeg animo is wil ik wel doorgaan om het te organiseren. In dat geval beginnen we op 13 september, in welke vorm dat zal zijn zal ik nog over nadenken.

1 september sluit de transfer-markt, en daarna is er nog een interland weekend, vandaar de 13e. Dan heb je nog genoeg tijd om een selectie in elkaar te sleutelen.

Afgelopen seizoen was het wat rommelig na de overname van dit spel, ik beloof daarin beterschap 🙂

Maasveld

Well-known member
Is er interesse om door te gaan met dit spel? Als er genoeg animo is wil ik wel doorgaan om het te organiseren. In dat geval beginnen we op 13 september, in welke vorm dat zal zijn zal ik nog over nadenken.

1 september sluit de transfer-markt, en daarna is er nog een interland weekend, vandaar de 13e. Dan heb je nog genoeg tijd om een selectie in elkaar te sleutelen.

Afgelopen seizoen was het wat rommelig na de overname van dit spel, ik beloof daarin beterschap 🙂

Alle inzet wordt gewaardeerd Mario. Ik doe weer mee.

PES5

Administrator
Forumleiding

Check! En fijn dat je dit weer oppakt.

Bovenaan