Wil ik niet direct zeggen.Falende regelgeving van KNVB zijde.
Ik wel en dat onder 2Wil ik niet direct zeggen.
Het is ook niet zo dat Vitesse de licentie veilig heeft. Het hof van beroep oordeelt dat het aannemelijk is dat in een bodemprocedure wordt geoordeeld dat de beslissing van de licentie en beroepscommissie geen stand houdt. Er zou teveel tijdsdruk zijn geweest en het hof kijkt tegen een aantal andere zaken anders aan.
Gefeliciteerd, jullie zijn er natuurlijk nog lang niet, maar er is weer hoop voor je dat het goed komt.@Satyr ik kom speciaal voor jou online. Waarom staat Vitesse nu nog altijd bij het amateurs topic? Als de sodemieter naar de KKD met dat topic jij sneue lul!
Als ze financieel orde op zaken willen stellen hoeft het niet per sé een slecht ding de zijn dat ze van een aantal spelers met langlopende contracten af zijn. Dit seizoen je verlies nemen en met wat jeugdspelers spelen ofzo om zo redelijk wat geld te besparen kan wel eens positief uitpakken voor ze.Ze hebben alleen vrijwel geen spelers meer over.
RBC, Veendam, Haarlem mogen dan ook weer terugkomen toch?Goed nieuws voor Vitesse, maar we kunnen wel stellen we nu officieel in een bananenrepubliek leven.
wat een soap🙃
Die zijn niet verdwenen door verlies van licentie maar doordat de rechter ze failliet heeft verklaard, dus dat zijn andere situaties.RBC, Veendam, Haarlem mogen dan ook weer terugkomen toch?
Tsja, viel te verwachten dit. Bij de rechtbank in je eigen stad dit aanvragen. Die rechter kijkt wel uit om Vitesse ongelijk te geven, dan is die m/v zijn/haar leven niet meer zeker in Arnhem. Het Vitessetuig heeft vast nog wel rookbommetjes of ergere zaken over.De rookbommen hebben hun uitwerking niet gemist. Vitesse mag de vuurwerkfabrikanten heel hartelijk danken.
Jep, je vraagt je af wat je in hemelsnaam dan wel moet doen om je licentie kwijt te raken. Als je maar blijft zeggen 'dat er nu echt echt echt schoon schip is gemaakt' kan je dus nooit de licentie kwijtraken. Dat volgend jaar dit ook weer luchtfietsers blijken te zijn en dat de nieuwe dan echt echt echt echt te vertrouwen zijn is dan weer genoeg om de licentie behouden.Wat een soap. Schandalig wanbeleid wordt weer beloond. Chapeau
Haarlem trok zelf de stekker eruit volgens mij...Die zijn niet verdwenen door verlies van licentie maar doordat de rechter ze failliet heeft verklaard, dus dat zijn andere situaties.