Vitesse Nieuws topic

Joost

Well-known member
Falende regelgeving van KNVB zijde.
Wil ik niet direct zeggen.

Het is ook niet zo dat Vitesse de licentie veilig heeft. Het hof van beroep oordeelt dat het aannemelijk is dat in een bodemprocedure wordt geoordeeld dat de beslissing van de licentie en beroepscommissie geen stand houdt. Er zou teveel tijdsdruk zijn geweest en het hof kijkt tegen een aantal andere zaken anders aan.

Jef400

Well-known member
Wil ik niet direct zeggen.

Het is ook niet zo dat Vitesse de licentie veilig heeft. Het hof van beroep oordeelt dat het aannemelijk is dat in een bodemprocedure wordt geoordeeld dat de beslissing van de licentie en beroepscommissie geen stand houdt. Er zou teveel tijdsdruk zijn geweest en het hof kijkt tegen een aantal andere zaken anders aan.
Ik wel en dat onder 2
5. In de zin dat de tijdlijnen waarin dit besluit is genomen te kort zijn om tot een zorgvuldige afweging te komen. Daardoor is de schijn van onzorgvuldigheid ontstaan. Daarnaast is de voorgenomen overname om dezelfde reden onvoldoende meegenomen in het proces. Voor het hof is dan ook voldoende aannemelijk dat de besluiten vernietigbaar zijn omdat ze niet aan de regels voldoen.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ze hebben alleen vrijwel geen spelers meer over.
Als ze financieel orde op zaken willen stellen hoeft het niet per sé een slecht ding de zijn dat ze van een aantal spelers met langlopende contracten af zijn. Dit seizoen je verlies nemen en met wat jeugdspelers spelen ofzo om zo redelijk wat geld te besparen kan wel eens positief uitpakken voor ze.

Wedstrijden inplannen lijkt me het grootste probleem niet, ze staan er "maar" 4 achter, die kan je wel doordeweeks inplannen.

Susaa

Well-known member
Goed nieuws voor Vitesse, maar we kunnen wel stellen we nu officieel in een bananenrepubliek leven.

wat een soap🙃

Mario

Well-known member
Forumleiding
Wat een soap is dit aan het worden. De KNVB zal ook wel weer in beroep gaan. Ik denk dat Vitesse dit seizoen alleen in de rechtzaal gaat spelen.

En anders gewoon weer beginnen met - 30 punten of zo. Ze hebben volgens mij nog 9 spelers 😄

JMD

Well-known member
De rookbommen hebben hun uitwerking niet gemist. Vitesse mag de vuurwerkfabrikanten heel hartelijk danken.
Tsja, viel te verwachten dit. Bij de rechtbank in je eigen stad dit aanvragen. Die rechter kijkt wel uit om Vitesse ongelijk te geven, dan is die m/v zijn/haar leven niet meer zeker in Arnhem. Het Vitessetuig heeft vast nog wel rookbommetjes of ergere zaken over.

Wat een soap. Schandalig wanbeleid wordt weer beloond. Chapeau
Jep, je vraagt je af wat je in hemelsnaam dan wel moet doen om je licentie kwijt te raken. Als je maar blijft zeggen 'dat er nu echt echt echt schoon schip is gemaakt' kan je dus nooit de licentie kwijtraken. Dat volgend jaar dit ook weer luchtfietsers blijken te zijn en dat de nieuwe dan echt echt echt echt te vertrouwen zijn is dan weer genoeg om de licentie behouden.

Bovenaan