Vierde divisie A zondag 2022-2023

Abubakari

Well-known member
Totale leegloop bij BQ1887, spelers die aangegeven hadden dat ze zouden blijven vertrekken, topschutter Liewes gaat van the Good Old naar Jobbegea, onze bqwatcher heeft het al over de Groninger eerste klasse, paniek op de Esserberg!
(Mocht de Telegraaf ooit een Noordelijke afdeling krijgen is dit mijn open sollicitatie).

Vertrokken: Betzema, Postma (beiden Harkemase Boys), Van der Kooi, Stoker (beiden Velocitas), Van Maastrigt (VEV ’67), Van der Ploeg (FC Emmen O21), Liewes (Jubbega), Smit (onbekend), Leidelmeijer (Oranje Nassau), Schieving (Helpman), Teune, Raghoubar (gestopt).

Staat de komst van 2 spelers van Lewenborg (kampioen in de derde klasse) tegenover. Eèn troost, het zal nu vast minder vaak 0-1 worden.
 

de Kok

Member
gelukkig heeft BQ nog een uitstekende O 21 groep waarvan er direct al 6 zijn doorgestroomd naar de 1e selectie.
maar het lijkt wel wat op leedvermaak........................
en paniek is er niet zo gauw op de Esserberg. het is immers een gevolg van het beleid en ja het is jammer dat we al jaren alleen maar een opleidingsclub zijn.
 

Abubakari

Well-known member
Niet te serieus nemen de Kok. Ik zette er toch al bij dat ik het extra vet aan zette? Meer een beetje inside joke Abubakari-bqandy.😉
Al vreest bqandy wel dat als er niet nog wat afvallers van Groningen en Cambuur bij komen het een zwaar seizoen gaat worden.
 

bqandy

Well-known member
Ik schrok hier toch wel wat van. Ik wist dat er diverse spelers zouden vertrekken, maar het zijn er een paar meer met bewezen kwaliteit voor de 4e divisie. Ik had ook gehoopt dat een trainer als Paul Matthijs een aantrekkingskracht zou hebben bij spelers.
Maar hij heeft ervaring met jong talent, dus laten we hopen dat hij de O-21 spelers goed kan inpassen. En hopen dat er nog wat afvallers bij de FC Groningen jongelingen het advies krijgen om het bij BQ te gaan proberen en dat ook gaan doen.
 

bqandy

Well-known member
Zoals gezegd, daar hoop ik ook op. Maar wat ervaring is nooit weg. Jeroen Veldmate overweegt te stoppen bij Emmen. En die begon ooit bij..... :)
 
Bovenaan