In Malden is er geen geld meer en dat verpakken in ze in veel woorden;
De goals vallen bij PKC voornamelijk in uitwedstrijden.
Of is dit gewoon een beleidkeus om te switchen van koopclub naar een club voor eigen jongens dan wel opleidingsclub?In Malden is er geen geld meer en dat verpakken in ze in veel
Meer dat ze in uitwedstrijden meer ruimte krijgen denk ik. Ze hebben ook al 3 thuiswedstrijden niet meer gescoord.Kun je hieruit concluderen dat PKC weinig moeite om hun eigen publiek te vermaken met attractief, aanvallend voetbal?
Het zijn er inderdaad veel meer.En dat er nog maar 32 clubs in Nederland een standaardteam in zaterdag en zondag hebben. Lijkt mij dat het er veel meer moeten zijn.
2 bijzondere dingen die de voorzitter aangeeft. Dat als ze naar de zaterdag horizontaal wilde overstappen, dat ze dat dan voor 15 september moesten doorgeven. Maar dat hoeft toch niet ivm het weekendvoetbal?
En dat er nog maar 32 clubs in Nederland een standaardteam in zaterdag en zondag hebben. Lijkt mij dat het er veel meer moeten zijn, als ik al zie hoeveel clubs dat hier in de regio nog hebben.
Hier in het noorden vinden ze de eerste klasse H zo'n mooie competitie. PKC'83 is na de 2-1 nederlaag tegen WHC in ieder geval weer hard op weg naar 1H. Voorlaatste in de vierde divisie D en 4 punten achterstand op de p/d plek en 6 op rechtstreekse handhaving.Ik denk dat zelfs veel ploegen niet naar de 3e divisie willen. De 4e is veel te mooi en goed regionaal.
En misschien mag je weer naar de Esserberg. Wel iets verder weg, maar wel leuk.Na seizoenen waarin Hoogland of OSS'20 onze dichtstbijzijnde tegenstander was is het vooruitzicht van spelen tegen Bon Boys, Quick'20, Heino, NEO, AZSV, DETO en TVC'28 ook best aardig. Misschien Longa'30 er ook nog wel bij. Al kan dat laatste ook weer ten koste gaan van TVC'28 of DETO.