Vierde divisie A t/m D 2024 - 2025

bqandy

Well-known member
Er was nog geen topic over deze divisies voor dit seizoen. Bij deze.

Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ik kijk vooral naar 4C. Mierlo-Hout en Valkenswaard heb ik de afgelopen twee jaar meegemaakt, heel knap wat die doen. Vooral Mierlo-Hout, echt een bijzondere prestatie van ze om hier te mogen spelen. En natuurlijk de Limburgse teams. Groene Ster is een van de favorieten. Venray, EVV en Wittenhorst hopen middenin te eindigen. En tenslotte RBC als club die meer gevolgd wordt.

Pieros

Active member
Vanmiddag de tweede helft van AWC - Nuenen gezien. Het stond 2-1 met de rust. Nuenen begon sterk in de tweede helft, kreeg ook veel ruimte om te voetballen, maar AWC scoorde de 3-1. Nuenen miste een kans voor open doel, waarna AWC de 4-1 en 5-1 kon maken. De 3-1, 4-1 en 5-1 werden alledrie gescoord door Just Berends, de centrale verdediger (2 kopgoals en een afstandsschot). Uiteindelijk werd het 6-2. Beide teams waren qua veldspel gelijkwaardig, alleen AWC maakte de kansen af en Nuenen niet.

bqandy

Well-known member
Marshelon Pourier van vv Hoogeveen is opnieuw geselecteerd voor het nationale elftal van Bonaire. Donderdag en zondag wordt er tegen Montserrat gespeeld. Dat is voor de Concacaf Nations League.

Jacco

Well-known member
Wat is er bijzonder aan Mierlo-Hout? Kleine vereniging? Veel eigen jeugd?
Voor mij is het een onbekende naam.

Sensini

Well-known member
17 november speelt RBC de thuiswedstrijd niet in het eigen stadion tegen Orion maar op het terrein van DOSKO in Bergen op Zoom. Zaterdag 16 en zondag 17 november zijn er Weense concerten in het Atik Stadion en de wens van RBC om dat weekend een uitwedstrijd te hebben werd door de KNVB niet gehonoreerd:

Deathprod

Well-known member
Top 4 speelt tegen elkaar:

UDI'19 - Baronie
Groene Ster - RBC

1. UDI'19 + 10-23 (+17)
2. Groene Ster 10-21 (+20)
3. RBC 10-20 (+12)
4. Baronie 10-18 (+1)

Bovenaan