Uitsupporters 2018/2019

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ajax, Feyenoord en PSV zorgen voor een 100% bezettingsgraad bij uitwedstrijden. Willem 2 en Fortuna staan ook nog in de top 5. Excelsior staat onderaan qua uitsupporters.

https://www.telegraaf.nl/sport/2958786/psv-ajax-en-feyenoord-zorgen-voor-uitverkochte-uitvakken

Excelsior blijft natuurlijk een kleine club, maar het is aanzienlijk beter dan ik me kan herinneren toen ik nog in Nederland woonde. Ik was regelmatig in een uitvak met minder dan 20 anderen, soms zelfs minder dan 10.

zwammy

Well-known member
Ajax :heinz:

Het is eigenlijk wel vreemd. NAC staat op de 1e plek maar omdat het uitvak nooit vol zit is de bezettingsgraad lager. Bij Ajax zit het uitvak nog minder vol maar die hebben natuurlijk een groter stadion om die leegte op te vullen.

SanMark.

Well-known member
Ajax :heinz:

Het is eigenlijk wel vreemd. NAC staat op de 1e plek maar omdat het uitvak nooit vol zit is de bezettingsgraad lager. Bij Ajax zit het uitvak nog minder vol maar die hebben natuurlijk een groter stadion om die leegte op te vullen.

Het was beter geweest om het uitvak niet mee te tellen.

zwammy

Well-known member
Oh, sterkte. Er staat wat druk op dus verwacht niet dat jullie over het plein mogen lopen maar word wel vaker verrast door de keuzes van NAC en driehoek.

Forza AZ

Well-known member
Willem II-AZ: 186

Gemiddeld een stuk minder als de laatste tijd, maar dat zal wel te maken hebben met de bekerwedstrijd van a.s. donderdag, ook tegen Willem II. Want dan gaan er 600 supporters mee.

Bovenaan