Uitsupporters 2018/2019

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik schat dat Excelsior vandaag met 300-350 man in het uitvak zat (toegangsbewijzen zijn gescand, dus er moeten offici?le cijfers zijn)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er komen wel eens minder uitsupporters naar De Kuip. Maar voor de afstand hadden het er meer kunnen zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Denk inderdaad dat het niet uitzonderlijk is dat er slechts 10% van de thuissupporters ook uitwedstrijden bezoekt.
 

JMD

Well-known member
Geen idee hoe dat precies zit, maar zou er niet een deel van het Excelsiorthuispubliek een seizoenskaart voor Feyenoord hebben en dus gisteren 'hun plekkie in de zon' op een thuisvak hadden? Of zijn dat er niet zoveel?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Er zit wel wat overlap met in ieder geval de thuissupporters. Geen idee hoe groot of klein die overlap is. Ik denk dat het op zich wel meevalt. Zou mij verbazen als de overloop bij de uitwedstrijdgangers heel groot is. Dat zijn toch de fanatiekere Excelsior supporters.
 

Forza AZ

Well-known member
Tussen Sparta en Excelsior is wel meer rivaliteit dan tussen Feyenoord en Excelsior, dus dan is het ook niet vreemd dat er meer Excelsior-supporters naar Sparta-uit gaan dan naar de Kuip.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Er zijn inderdaad vrij veel supporters die zowel een seizoenskaart van Feyenoord als van Excelsior hebben en verder weet ik van een groep supporters dat ze losse kaarten voor een van de thuisvakken hadden gekocht, omdat ze GG niets vinden.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Er zijn inderdaad vrij veel supporters die zowel een seizoenskaart van Feyenoord als van Excelsior hebben en verder weet ik van een groep supporters dat ze losse kaarten voor een van de thuisvakken hadden gekocht, omdat ze GG niets vinden.

Ik ken er inderdaad zat die niet in GG willen zitten vanwege het zicht daar. Het uitvak bij Sparta is natuurlijk niks mis mee.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Ik ken er inderdaad zat die niet in GG willen zitten vanwege het zicht daar. Het uitvak bij Sparta is natuurlijk niks mis mee.
Bovendien is de kans om uit te winnen bij Sparta vrij hoog voor Excelsior en uit bij Feyenoord nagenoeg 0
 

Janssen

Well-known member
Kleine 400 man in Den Haag vanavond, niet gelukt het uitvak volledig vol te krijgen (500).
 
Bovenaan