UEFA Nations League

U.G.

Well-known member
Zo moeilijk is het allemaal niet.

Nou laat me toch aanduiden dat volgens het medialandschap, met alle expertise, Real nog geen 4 weken geleden veel vrijer, mooier en beter speelde. I'm not saying, I'm just saying. Nu hoor je er alleen de krekels nog.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Nou laat me toch aanduiden dat volgens het medialandschap, met alle expertise, Real nog geen 4 weken geleden veel vrijer, mooier en beter speelde. I'm not saying, I'm just saying.

Haha inderdaad, ze waren zogenaamd bevrijd van Ronaldo.
 

gevegt

Well-known member
Nou laat me toch aanduiden dat volgens het medialandschap, met alle expertise, Real nog geen 4 weken geleden veel vrijer, mooier en beter speelde. I'm not saying, I'm just saying. Nu hoor je er alleen de krekels nog.

Je posts op dit forum waren voor mij duidelijk genoeg.
 

Tobcoach

New member
De eerste beslissing is gevallen: Polen is gedegradeerd naar Divisie B.

Wedstrijden vanavond (allemaal aftrap 20.45 uur):

A2: IJsland - Zwitserland --> Als IJsland deze wedstrijd niet wint, degradeert het naar de B-divisie.
A4: Spanje - Engeland --> Als Spanje wint, winnen ze de groep en zijn ze verzekerd van de Nations League Finals. Bij een gelijkspel is Engeland uitgeschakeld voor groepswinst.

B3: Bosni? & Herzegovina - Noord-Ierland --> Als Bosni? niet verliest, kunnen ze niet meer degraderen. Als N-Ierland niet wint, kunnen ze niet meer promoveren.

C2: Finland - Griekenland --> Bij winst van Finland zetten ze een hele grote stap naar promotie.
C2: Estland - Hongarije --> Bij verlies van Estland is de kans vrij groot dat ze zullen degraderen.

D2: Wit-Rusland - Moldavi? --> Bij winst van Wit-Rusland schakelen ze Moldavi? uit voor de groepswinst.
D2: Luxemburg - San Marino --> Luxemburg moet winnen om een goede kans te houden op groepswinst.

Vooral in de Nations League A kunnen er vanavond dus definitieve beslissingen vallen. In de andere divisies kunnen er ook veel dingen duidelijk worden, maar definitieve beslissingen vallen er nog niet.
 

U.G.

Well-known member
Je posts op dit forum waren voor mij duidelijk genoeg.

Mooi, daar was het ook om te doen. Het gaat steeds beter met mijn Nederlands.



Gisteren won Portugal C, zonder Ronaldo dus, in Schotland met 1-3. Leuke momenten waren weggelegd voor EK-beslisser Eder en Bruma.
 
Laatst bewerkt:

Pascallovic

Well-known member
Hun gouden generatie is gestopt of wordt te oud en wat erachter komt is bij lange na niet zo goed. Spitspositie was ook bij de gouden generatie altijd een probleem.
 

Makanaky

Well-known member
In korte tijd met 6-0 van vice-wereldkampioen Kroati? winnen en in mootjes gehakt worden door de nr. 4 van dat WK. Da's wel apart. Bovendien verliest Spanje vrijwel nooit thuis.
 
Bovenaan