Dan moet je wel heel overgevoelig zijn.Je kunt het seksistisch noemen als je daarvoor gevoelig bent.
Ik vond het ook meevallen hoor, maar gezien hoe de presentatrice erop in ging en ik gisteravond op X allerlei PvdA/GL-ers/PvdD-ers enz grote woorden als seksisme e.d. zag gebruiken weet je nooit hoe e.e.a. gaat uitpakken.Zo'n grote uitglijder was het niet toch? Ik vond het allemaal wel meevallen.
En dat zijn tegenwoordig heel veel mensenDan moet je wel heel overgevoelig zijn.
Nee inderdaad, en als iemand als Wilders die opmerking een paar weken terug gemaakt zou hebben zou Jetten voorop staan om te reageren, maar hij is zich nadrukkelijk aan het profileren tov PvdA/GL iets wat heel goed lijkt te lukken.Het was niet zo'n handige opmerking natuurlijk.
Haha, Je vond het dus helemaal niet zo meevallen, maar gefunden fressen.Nee inderdaad, en als iemand als Wilders die opmerking een paar weken terug gemaakt zou hebben zou Jetten voorop staan om te reageren, maar hij is zich nadrukkelijk aan het profileren tov PvdA/GL iets wat heel goed lijkt te lukken.
Mij maken dit soort dingen niet uit, heb een bloedhekel aan mensen die constant maar seksisme e.d. roepen of dat 'dit soort zaken in 2025 niet meer kunnen'. Wat mij betreft mag Jetten dit soort opmerkimngen maken.Haha, Je vond het dus helemaal niet zo meevallen, maar gefunden fressen.
En als je dit bij De Hond telt.Bij Ipsos even dezelfde berekening gemaakt:
Links: 37, midden 47, rechts 66 (resp -3, +6, -3)
Links:
PvdA/GL: -1
SP -1
PvdD: 0
DENK: -1
CU: 0
Midden:
CDA: -5
D66: +11
VOLT: -2
50+: +2
Rechts:
PVV: -9 (!!!)
VVD +3
JA21 -1
FVD +2
BBB +1
SGP 0
NSC +1
Los van welke peiling het beste gaat kloppen, we kunnen nu al zeggen dat de beste campagne gevoerd is door D66, die gaan de laatste maand als een speer (alhoewel je je moet afvragen hoe de uitglijder van gisteravond nog door gaat werken)
Ik had dus gewoon gelijk.Mij maken dit soort dingen niet uit, heb een bloedhekel aan mensen die constant maar seksisme e.d. roepen of dat 'dit soort zaken in 2025 niet meer kunnen'. Wat mij betreft mag Jetten dit soort opmerkimngen maken.
Alleen erger ik me wel aan de hypocrisie hieromheen, dat D66ers zo'n opmerking van elke andere lijsttrekker wiens partij rechts van D66 staat niet gepikt zou hebben, ze zouden klaarstaan met allerlei berichten op X, zouden dagenlang op elk NPO-programma mogen vertellen hoe erg dit is, maar nu moet het van hun kunnen. Maar goed, D66 was ook de partij van Kaag's "er is een speciale plek in de hel voor vrouwen die elkaar niet steunen" en dan vervolgens vrouwen laten vallen die lastiggevallen zijn door D66-ers. Die elke kritiek op Kaag frameden als 'vrouwenhaat', maar vervolgens geen probleem er mee hadden dat ze Agema/VdPlas/Yesilgoz continu voor rotte vis uitmaakten.
D66er, de partij van 'do as we say, not as we do' en 'rules for thee, not for me'. Nee, daar gaat zeker mijn stem niet naartoe, ik zou nog eerder op PvdA/GL stemmen dan op D66, de windvaantjes van politiek Nederland.
Beter lezen gevegt, ik vond de opmerking niet erg. Daar ging het over.Ik had dus gewoon gelijk.
Met daarna een tirade die mijn gelijk bevestigd.Beter lezen gevegt, ik vond de opmerking niet erg. Daar ging het over.