Precies.
En Pechtold als Min BuZa? In de voetsporen van Van Mierlo?
We kunnen al wel stellen dat alle peilingen, inclusief marge's, en best naast zaten.
Die Kwiebus hoef ik niet terug te zien als staatssecretaris financi?n. Wat een puinhoop heeft die er van gemaakt.
En ik hoop ook dat CDA Justitie/politie gaat opeisen. Daar heeft de VVD toch wel enorm gefaald.
En er komen er steeds meer bij."50 Plus is niet meer weg te denken."
"Joehoe."
"50 Plus is niet meer weg te denken."
"Joehoe."
Ja, dat lijkt me een hele verbetering. De ene machtspartij inruilen voor de andere. Tenzij ze het aandurven om Omzigt er op te zetten.
Henk Krol, baas!!
Hij deed het niet voor niks met Connie Palmen, de schrijfstervan Mierlo,de meest overschatte politicus van Nederland ooit,maar hij kon zo mooi en moeilijk kijken en praten.
Als ik hem zag moest ik altijd aan Mulisch denken, en laat ik dat nou ook een engerd vinden.
Onze stembus is onderhand ook gesloten. In totaal werden er 51 stemmen uitgebracht.
De Tweede Kamer der Voetbalkantine:
D66 23*
VVD 21
PVV 21
CU 17
GL 14
CDA 12
PvdA 9
SP 9
PvdD 6
DENK 6
SGP 3
VNL 3
NW 3
Overig(?) 3
* Tien partijen kwamen in aanmerking voor 9 restzetels. D66 verloor de loting.
"50 Plus is niet meer weg te denken."
"Joehoe."
van Mierlo,de meest overschatte politicus van Nederland ooit,maar hij kon zo mooi en moeilijk kijken en praten.
Als ik hem zag moest ik altijd aan Mulisch denken, en laat ik dat nou ook een engerd vinden.
Haha, Baudet, die is echt psychisch niet in orde hoor.
Over drie maand is Groep Sazias niet meer weg te denken.
Als ik Krol zo zie word ik een grotere voorstander van euthanasie... Wat een gek.
Gezien haar ziekte een beetje dubbelzinnige opmerking.
Over drie maand is Groep Sazias niet meer weg te denken.
Nope. CU.Er staat daar een vrolijke, vriendelijke man te dansen omdat zijn partij een verdubbeling aan zetels heeft behaald. En jij wenst die man dood. Wat ben je voor harteloze vent? Zeker D66 gestemd? :werder: