inhethoekje
Active member
Wat trek ik aan dacht ze. Hmmm.....een aardappelzak.
Volgens mij meurt ze ook naar aardappels,zo,n lekkere muffe lucht vanonder het dekbed,lekkerrrrrr.
Wat trek ik aan dacht ze. Hmmm.....een aardappelzak.
Mag wel hopen dat D66 bij een coalitie met de VVD eist dat Dekker niet meer op onderwijs mag blijven zitten.
Roemer die kan dus echt niet rekenen. Een echt links kabinet zit er bij lange na niet in. Je kan er een zeteltje naast zitten, maar Roemer die kan nog niet eens een redelijke schatting maken.
Dat joggingpak is ook zo lekker vrouwelijk. De tering...Ze heeft in elk geval echt een verschrikkelijk kapsel.
Precies.En ik hoop ook dat CDA Justitie/politie gaat opeisen. Daar heeft de VVD toch wel enorm gefaald.
Gezien de eerste uitslagen zie ik nog geen opmerkelijke verschillen. CDA lijkt wat lager te zitten t.o.v. D66 en PVV maar voor de rest klopt de trend uit de exitpolls wel.Wat valt er trouwens te zeggen over de nauwkeurigheid van de exitpolls? Kan me een Amerikaanse exitpoll herinneren die er pijnlijk naastzat.
Wat valt er trouwens te zeggen over de nauwkeurigheid van de exitpolls? Kan me een Amerikaanse exitpoll herinneren die er pijnlijk naastzat.
Die Kwiebus hoef ik niet terug te zien als staatssecretaris financi?n. Wat een puinhoop heeft die er van gemaakt.En ik hoop ook dat CDA Justitie/politie gaat opeisen. Daar heeft de VVD toch wel enorm gefaald.
Bep van Klaverenwoordenboek gepakt?
Dat is toch al jaren duidelijk?Haha, Baudet, die is echt psychisch niet in orde hoor.
Man man, die Henk Krol.