Eef de Kip
Well-known member
翻译!:duim:
دوست :duim:
翻译!:duim:
Nou is het alleen nog de vraag of dat verhaal van het mooie weer nou echt klopt of dat het een hardnekkig fabeltje is.
Een boeiend debat maar een aardverschuiving zal het niet opleveren. Iedereen met sympathie voor Wilders zal diens opmerkingen over een leugenachtige Rutte met instemming begroeten. De rest van Nederland zal het met Rutte eens zijn dat zijn partij oplossingsgericht is in tegenstelling tot Wilders. Of je het dan eens bent met die oplossingen of niet.
Klopt, toch is het jammer dat hij ook weer onzin kon uitkramen, zonder dat hij werd tegengesproken.Dat is dan precies was Rutte moest doen.
Klopt, toch is het jammer dat hij ook weer onzin kon uitkramen, zonder dat hij werd tegengesproken.
Wat wil je tegen een vent die niet meer dan een A4-tje holle teksten kan stampen. In vergelijking met Wilders heeft Jesse Klaver een hoop diepgang.
Mee eens. Ook wat betreft Rutte trouwens.
Rutte is misschien wel de slechtste premier die we ooit hebben gehad. Hij komt er mee weg met dank aan Wilders.
Mee eens. Ook wat betreft Rutte trouwens.
Rutte is misschien wel de slechtste premier die we ooit hebben gehad. Hij komt er mee weg met dank aan Wilders.
Waarom is Rutte een slechte premier geweest?
@ JFK, heb je nog een genuanceerde mening over Frits Wester?
Geen paniek premier Bruma is coming:duim:
Om het land Door te geven:rumcolaa:
Geen paniek premier Bruma is coming:duim:
Om het land Door te geven:rumcolaa:
Als dat gaat gebeuren, dan ga ik aan de coca?ne, hero?ne, speed, lsd etc.
Ik doe mee! Wel met een lekkere negerin natuurlijk.:duim:Als dat gaat gebeuren, dan ga ik aan de coca?ne, hero?ne, speed, lsd etc.