Miramar
Well-known member
Die krijgt wachtgeld tot zijn pensioen en een vertrekbedrag. Dat zal um leren. En zijn schoonzus krijgt alsnog de opdracht.Als morgen de CvdK van Drenthe niet vertrekt, gaat het de PvdA nog meer stemmen kosten.
Die krijgt wachtgeld tot zijn pensioen en een vertrekbedrag. Dat zal um leren. En zijn schoonzus krijgt alsnog de opdracht.Als morgen de CvdK van Drenthe niet vertrekt, gaat het de PvdA nog meer stemmen kosten.
Denk je...
Het gaat om een bedrag van 3015 Euro. ...
Die krijgt wachtgeld tot zijn pensioen en een vertrekbedrag. Dat zal um leren. En zijn schoonzus krijgt alsnog de opdracht.
Dat laatste kan helaas niet meer teruggetrokken worden.Die krijgt wachtgeld tot zijn pensioen en een vertrekbedrag. Dat zal um leren. En zijn schoonzus krijgt alsnog de opdracht.
Hij heeft er in eerste instantie ook nog over gelogen.
Hij heeft er in eerste instantie ook nog over gelogen.
Das dan jammer, maar het financieel kwaad is al weer geschied.Dat laatste kan helaas niet meer.
Ik lees het nu....Die heeft de opdracht gekregen en de andere kandidaat is schadeloos gesteld.
Je was net iets te snel.Das dan jammer, maar het financieel kwaad is al weer geschied.
Erka is zijn chauffeur, die zorgt er wel voor dat zijn leider overal te zien is en op tijd is.Ik heb niet veel met Pechtold maar ik moet hem nageven, hij draaft overal op, die weet hoe hij zijn partij moet verkopen.
Erka is zijn chauffeur, die zorgt er wel voor dat zijn leider overal te zien is en op tijd is.
Doet Erka goed,vandaag zat hij ook al bij Omroep Max, je weet wel, onze doelgroep op tv.
Om het helemaal rechts te houden + SGP en Christen Unie om boven de 75 te komen
Christen unie rechts ?
Kom nou...., dat is PvdA met een bijbeltje.
Martijn Koning ,zelf benoemd cabaretier die tegenover hem zit.