Om over Jan Roos zelf nog maar te zwijgen, een verzameling incompetente prutsers bij elkaar.
Om over Jan Roos zelf nog maar te zwijgen, een verzameling incompetente prutsers bij elkaar.
"Het moet vanaf nu ?cht anders in dit land, de mensen zijn het spuugzat!" mg:
Terwijl het gewoon goed, erg goed gaat met ons landje. We voeren alle lijstjes weer aan, het kan niet op. Maar dat scoort natuurlijk niet bij onze simplistische roeptoeters.
In een land met een hoop managers en papieren rompslomp. Schaf daar eens een hoop van af en het is al een stuk beter.
"Het moet vanaf nu ?cht anders in dit land, de mensen zijn het spuugzat!" mg:
Terwijl het gewoon goed, erg goed gaat met ons landje. We voeren alle lijstjes weer aan, het kan niet op. Maar dat scoort natuurlijk niet bij onze simplistische roeptoeters.
Roos met z'n vliegdekschip :cab:
Dat is wel heel selectief luisteren.
De rest is standaard rechtsconservatief geluid.
Daar kan ik ook wel op schieten, maar dat is een verschil in wensbeeld en ideologie.
Verder is er redelijk over het programma van VNL nagedacht en vind ik het een veel betere toevoeging voor de kamer dan een PVV.
Zo dan. Henkie Krol heeft zichzelf net uitgeschakeld in Nieuwsuur.
Ach zolang hij de bejaarden maar aanspreekt met zijn populistisch gewauwel. Gelukkig heeft Plasterk bezuinigd op de stemhokjes en kunnen de ouderen moeilijker naar de stembus.
Daar gaat de minister niet over, maar de gemeentes. Hier zijn er per saldo 5 stemlocaties bij gekomen (7 nieuw, 2 opgeheven) een stijging van bijna 20%.
Door het besluit moet ik een gigantische afstand van 80m afleggen, bij het referendum was het nog 600m.
Ik wil gewoon thuis stemmen met mijn DigiDTering dat vind ik echt te ver. Ik wil wel binnen 50 meter kunnen stemmen.
Het is ook niet makkelijk om een verhaal wat niet kan te verdedigen.Ik heb net even Henk Krol teruggekeken. Die moet toch minstens halveren de komende peiling.
Dan doe je dat toch?Ik wil gewoon thuis stemmen met mijn DigiD