Zoooooo, Wilders is chagrijnig.
Ik vind hem juist erg mat. Net als dat hij de hele campagne al mat is. Ik vraag me af of er iets aan de hand is wat wij niet weten.
Zoooooo, Wilders is chagrijnig.
Plus, die vier hebben een meerderheid in de eerste kamer. Dat is ook niet onbelangrijk.
Ik vind hem juist erg mat. Net als dat hij de hele campagne al mat is. Ik vraag me af of er iets aan de hand is wat wij niet weten.
Hij heeft geen zin meer denk ik. Die zit over een half jaar in de VS.
Zeker. GL of CU maakt wat dat betreft niet uit. Behalve dat je met GL wat minder risico loopt met weglopende fractieleden.
Ja, dat vind ik ook. Het lijkt inderdaad wel of er wat is. Misschien dat er iets geknapt is toen zijn beveiliging niet klopte.
Ja, dat vind ik ook. Het lijkt inderdaad wel of er wat is. Misschien dat er iets geknapt is toen zijn beveiliging niet klopte.
meer risico zeker, bij de CU is nog nooit iemand weggelopen en dat zal ook nooit gebeuren. GL heeft wel eens een affaire hier en daar.
Meer risico juist met CU. Niet vanwege CU, maar vanwege dat de andere drie partijen hun rijen ook gesloten moeten houden. 1 zetel meerderheid is niet veel. Met GL heb je een grotere meerderheid en kun je onderweg wat verliezen.