JMD
Well-known member
ZOals alles wat hij doet.Zelfs die high five was in scene gezet.
Maar desalniettemin: knap gedaan, en dit is de partij die idd ?cht heel erg feest mag vieren, zij hebben een monsterzege behaald.
ZOals alles wat hij doet.Zelfs die high five was in scene gezet.
Dat mag wettelijk niet. De bus met alle formulieren mag pas geopend worden nadat het stemlokaal dicht is.
Dat kun je wel regelen, dat het wel geteld is maar nog niet bekend.
Wie van jullie beloofde mij leuke Groenlinks meisjes? Ik zie alleen maar oerlelijke vrouwen van middelbare leeftijd op dat podium. Vooral die met dat groene jasje lijkt net iemand die zo rechtstreeks uit een bos is geplukt.
Wie van jullie beloofde mij leuke Groenlinks meisjes? Ik zie alleen maar oerlelijke vrouwen van middelbare leeftijd op dat podium. Vooral die met dat groene jasje lijkt net iemand die zo rechtstreeks uit een bos is geplukt.
De enige partij die het op inhoud doet en niet op uiterlijk.Wie van jullie beloofde mij leuke Groenlinks meisjes? Ik zie alleen maar oerlelijke vrouwen van middelbare leeftijd op dat podium. Vooral die met dat groene jasje lijkt net iemand die zo rechtstreeks uit een bos is geplukt.
Dat kun je wel regelen, dat het wel geteld is maar nog niet bekend.
En wel boos worden op segregatie in het land, maar dan wel de kinderen veilig op het blanke gymnasium doen...Het zijn bakfiets vrouwen , kindertjes gezellig erin en op naar het Vondelpark.
Ik verwachte eigenlijk een aanzoek.