SanMark.
Well-known member
Ben ik trouwens de enige die het een beetje raar vindt: al die conclusies en speeches, terwijl er nog geen 10.000 stemmen geteld zijn?
Ja ik vind dat zeer vreemd. Snap het ook niet.
Ben ik trouwens de enige die het een beetje raar vindt: al die conclusies en speeches, terwijl er nog geen 10.000 stemmen geteld zijn?
Nee, maar het zet anderen (GL) wel onder druk. Klaver, als je niet inbindt gaan we het toch met de PvdA als 4e proberen.
Rutte bevestigt Hoek zijn stelling dat de campagnejongetjes ingehuurd worden. Ze herkenden niet eens hun eigen partijleider.
En weer de vrijwilligers bedanken terwijl je net verteld dat ze je een folder aanboden om op de VVD te stemmen.
Hou daar eens mee op,het zijn geen vrijwilligers, ze zijn ingehuurd!
Klaver is er gek genoeg voor.Ik mag toch hopen dat ze na vier jaar toch wel weten wat er gebeurt als je met de VVD in zee gaat?
Ik heb iets anders wat ik niet snap. Als ze nou op de verkiezingsdag meer vrijwilligers inzetten om te tellen en daar al mee beginnen tijdens het stemmen, dan is het tellen zelf eerder klaar.
Ik heb iets anders wat ik niet snap. Als ze nou op de verkiezingsdag meer vrijwilligers inzetten om te tellen en daar al mee beginnen tijdens het stemmen, dan is het tellen zelf eerder klaar.
Ik vermoed dat het niet mag. Want stel dat er al stemmingen gedeeltelijk bekend worden voor 21.00 uur dan kan dat invloed hebben op het stem gedrag van andere mensen.
Helemaal mee eens. Exitpolls zijn weliswaar een stuk betrouwbaarder dan peilingen, maar die zitten er ook standaard meerdere zetels naast. Iedereen trekt hier al conclusies uit, terwijl het nog alle kanten op kan.Ben ik trouwens de enige die het een beetje raar vindt: al die conclusies en speeches, terwijl er nog geen 10.000 stemmen geteld zijn?