Tweede Divisie

noordooster

Well-known member
Omdat het "in gezamenlijk overleg is besloten" houdt ACV in ieder geval overeind, dat ze ook nu niet een trainer ontslaan.
Goed dat Witte opstapt. Dramatischer dan wat ACV tot nu toe presteert kan niet en het kan vanaf nu al gauw beter gaan.
Na de dik verloren wedstrijd tegen Barendrecht was er in Witte's commentaar na afloop van die wedstrijd ook weinig hoop op verbetering meer te horen.
Over een opvolger is nog niets bekend.

Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
joseph oosting in beeld
Is bij ACV eerder 1 jaar trainer geweest en werd daarna voor 1 jaar opgevolgd door zijn broer Hendrik.

Hij heeft zelf aangegeven dat ie niet verder wilde, wat ACV betreft had ie mogen blijven.
bron dvhn
Met andere woorden: ACV heeft Witte niet ontslagen. „Het is in goed overleg gegaan”, herhaalt Wester.
bron dvhn.
Wester is voorzitter van ACV.

Overigens assistent trainer Paul Matthijs neemt voorlopig de taken van Witte over.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Witte geeft op linkedin zelf ook aan dat hij niet verder wilde. Hij krijgt ook heel veel bemoedigende woorden. Dus netjes gegaan lijkt me.

Overigens erg jammer. Noordelijke amateurclubs stellen al zo weinig voor. ACV is nog een echte amateurclub en niet een veredelde profclub zoals het grootste deel van de 2e Divisie. Dan is het extra jammer dat ze het zo zwaar hebben.

noordooster

Well-known member
Overigens erg jammer. Noordelijke amateurclubs stellen al zo weinig voor. ACV is nog een echte amateurclub en niet een veredelde profclub zoals het grootste deel van de 2e Divisie. Dan is het extra jammer dat ze het zo zwaar hebben.
Inderdaad jammer. Ik ga er elk jaar wel een paar maal kijken en ik vind het jammer dat het tot nu toe zo slecht loopt.
Maar wat maakt ACV een echte amateurclub en andere clubs als bv HHC of Quick Boys niet?
Ik denk, dat ACV net als andere clubs in de amateur-divisies, ook zijn spelers betaalt en grotendeels haalt van andere clubs.
Wellicht dat ze wat minder te besteden hebben als de andere 2e divisie clubs.

erka

Well-known member
Ja bedoelde ik ook ACV heeft gewoon niet de financiële basis die heel veel andere 2e Divisieclubs wel hebben.

Bovenaan