Tweede Divisie 2018/19

de waan

Well-known member
Het boeit Van den Berg uiteraard geen moer wie er kampioen wordt, maar hij denkt dat een kampioenschap van Volendam "een reddingsboei" kan zijn voor Barendrecht. Dat is dus niet zo.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb dat bericht al vaker gelezen, niet alleen van Jack. Ook op VoZ al eens. Vermoedelijk is het idee dat Jong Volendam dan de plek van Jong Vitesse overneemt en er dus nog maar twee PD-plekken over zijn. Het is ook wel verwarrend uiteraard.

Ik kan hem eens appen, maar dan zit hij denk ik helemaal in zak en as...
 

Unregistere

Well-known member
Jammer van Vincent. Moet hij maar deze kant op komen, dan kan zijn opa hem ook weer eens in actie zien. Maar volgens mij woont hij iets te ver uit de buurt...
 

de waan

Well-known member
Volgens mij zoeken wij nog een vervanger voor Engberink, dus als hij het niet erg vindt om wat centen in te leveren in ruil voor een clubje lekker in de buurt... Pa Schmidt aan de bar in de kantine lijkt me ook wel goed voor de sfeer.

Tenminste, dan ga ik er vanuit dat hij nog in Enschede woont.

En het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ie naar Sportlust Glanerbrug gaat.
 

Unregistere

Well-known member
Volgens mij bivakkeert pa het grootste deel van het jaar in Spanje. En als ik me niet vergis, heeft hij ook een huis in Hendrik-Ido-Ambacht.
 

Unregistere

Well-known member
Maar dat is tweede divisie, dus dan zou het best kunnen dat hij in de derde divisie wel van waarde kan zijn. Al is het niet aan de orde uiteraard, aangezien hij zelf nog in het oosten woont. Spijtig voor zijn opa.

Logisch. Met de boot ben je dan toch iets sneller in Spanje.

Behalve Pakjesboot 12, want die vaart maar een paar keer per jaar.
 

SanMark.

Well-known member
Maar dat is tweede divisie, dus dan zou het best kunnen dat hij in de derde divisie wel van waarde kan zijn. Al is het niet aan de orde uiteraard, aangezien hij zelf nog in het oosten woont. Spijtig voor zijn opa.



Behalve Pakjesboot 12, want die vaart maar een paar keer per jaar.

En ook nog heel vaak om.
 

JMD

Well-known member
VVSB stond bij rust 0-1 voor bij Scheveningen, in een misschien wel do-or-dieduel.
Na rust staat het nu 6-1...
 

JMD

Well-known member
AFC en Koninklijke HFC verliezen, de Vogels winnen en staan dus nu op kop.

Om het weekend nog erger te maken voor VVSB, Lienden wint bij Jong Sparta, en dus is het gat naar plaats 17 zeven punten.
Komende week is er geen duel, daarna moet VVSB thuis tegen Excelsior Maassluis en Kon. HFC, dat ziet er niet goed uit voor de paarsgelen, om maar eens een understatement te gebruiken.
 

SanMark.

Well-known member
Nu word jij wel ongeloofwaardig. Beetje je principes opzij zetten voor een simpel potje voetbal.
 

Janssen

Well-known member
Ik heb uit pure verveling een paar keer langsgezapt maar er zitten dus serieus mensen met trommels bij een Tweede Divisie wedstrijd?
 

Unregistere

Well-known member
VVSB stond bij rust 0-1 voor bij Scheveningen, in een misschien wel do-or-dieduel.
Na rust staat het nu 6-1...

Met een absolute glansrol voor Mehmet Aldogan. Vijf goals in ??n helft. Petje af! En die is natuurlijk nu al speler van de week bij Voetbal247, stemmen is al overbodig. ;)

Barendrecht pakte een nuttig puntje tegen Kozakken Boys: 1-1. De mannen van Jack kwamen nog op voorsprong ook, nota bene door Irvingly van Eijma. Die speelde voor de winterstop nog in Werkendam.

Excelsior Maassluis heeft Koninklijke HFC weer met beide benen terug op aarde gezet: 4-0 voor de Tricolores. Daardoor staat Maassluis bovenaan in de periode. Koninklijke HFC kan echter nog roet in het eten gooien. Die moeten dan wel hun inhaalwedstrijd met 6-0 winnen, dus lijkt de kans groot dat Maassluis periodekampioen wordt. Knap!

IJsselmeervogels kwam tegen Jong Almere City FC terug van een 1-3 achterstand. De Rooien wonnen met 5-3, mede door een goal van Robbert Olijfveld. Almere City-verdediger Tarik Evre beleefde ook een aparte wedstrijd, want hij scoorde zowel voor zijn eigen ploeg als in eigen doel.

IJsselmeervogels staat daarom nu drie punten voor op AFC en al acht op nummer drie Katwijk, dat niet won bij Jong Vitesse (1-1).
 

de waan

Well-known member
Negen puntjes uit zeven wedstrijden voor AFC in 2019, het City van de Zuidas is het behoorlijk kwijt.
 

De Groene Scout

Well-known member
December hadden ze nog flinke babbels in Amsterdam, praatjes zijn er wel af de laatste weken.
Was je nog op tijd thuis voor de aardappels NO, door die klotentijd?
 
Bovenaan