Haha, die van Marokko is goed.
Janssen Well-known member 9 feb 2017 #3.942 Wat vinden we van Patricia Paay die zich onder laat pissen?
Max Administrator Forumleiding 9 feb 2017 #3.943 Ze heeft meer de leeftijd om zelf alles onder te pissen.
Janssen Well-known member 9 feb 2017 #3.946 Eef de Kip zei: Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daar wat van vind. Klik om te vergroten... Ik heb er ook een mening over.
Eef de Kip zei: Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daar wat van vind. Klik om te vergroten... Ik heb er ook een mening over.
Eef de Kip Well-known member 9 feb 2017 #3.950 Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze er voor haar leeftijd nog goed uit ziet.
Eef de Kip Well-known member 9 feb 2017 #3.956 Max zei: Je hebt het toch maar even bekeken? Klik om te vergroten... De telefoon blijft idd trillen en dan werp je een blik. Ik kom er ook gewoon voor uit hoor.
Max zei: Je hebt het toch maar even bekeken? Klik om te vergroten... De telefoon blijft idd trillen en dan werp je een blik. Ik kom er ook gewoon voor uit hoor.
Janssen Well-known member 9 feb 2017 #3.957 Ik heb hem vier keer gezien waarvan eenmaal met een dubieus Limburgs liedje eronder gemonteerd.
Eef de Kip Well-known member 9 feb 2017 #3.958 Ik heb zojuist nummer 2 binnen gekregen. En ook gezien.
Janssen Well-known member 9 feb 2017 #3.959 Eef de Kip zei: Ik heb zojuist nummer 2 binnen gekregen. En ook gezien. Klik om te vergroten... Ik ook. Die vind ik persoonlijk beter.
Eef de Kip zei: Ik heb zojuist nummer 2 binnen gekregen. En ook gezien. Klik om te vergroten... Ik ook. Die vind ik persoonlijk beter.
Eef de Kip Well-known member 9 feb 2017 #3.960 Qua verhaallijn ja maar verder vond ik het qua belichting, geluid en cameratechniek net iets minder dan de eerste.
Qua verhaallijn ja maar verder vond ik het qua belichting, geluid en cameratechniek net iets minder dan de eerste.