Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Op Buitenhof nu Aboutaleb als gast. Hij is andermaal niet mals in zijn taal. Hier is een echte leider aan het woord.

Voor Nederland is het niet te hopen dat de PvdA ooit weer de grootste partij wordt in de 2e Kamer, maar als dat gebeurt hoop ik dat Aboutaleb premier wordt.

erka

Well-known member
Aboutaleb durft zich tenminste wel inhoudelijk uit te spreken over IS en de islam, in tegenstelling tot de meeste andere politici in Nederland die niet veel verder komen dan a) walging/herdenken etc bekende verhaal Hebdo/London/Madrid II of b) hek erom en alles eruit

Max

Administrator
Forumleiding
Ik mag toch aannemen dat camera's achterwege blijven en het allemaal niet live op L1 is te zien.

erka

Well-known member
Die Bob heeft wel mooie quotes.

"al was het in mijn onderbroek, maakte me geen reet uit"

erka

Well-known member
Die jongens horen helemaal niet op TV te zijn, maar bij hulpverleners. Direct kappen met TV-optredens zou mijn advies zijn.

Hankie

Well-known member
Die jongens horen helemaal niet op TV te zijn, maar bij hulpverleners. Direct kappen met TV-optredens zou mijn advies zijn.

Dit was ook eenmalig hun verhaal. En vanuit Late Night krijgen ze hulpverlening aangezien ze het nergens anders krijgen.

Fabian

Active member
Weerzinwekkende verhalen. Gedurfd verteld. Ik weet niet of ik het zou kunnen na een dergelijke gebeurtenis. Maar niemand weet hoe hij of zij reageert of ervaart.

Ook vreemd overigens dat nog geen instantie zich bij die mannen gemeld heeft om de juiste hulp aan te bieden. Ze zijn volop in het nieuws geweest. Je zou toch denken dat vanuit het ministerie maatregelen zouden worden genomen om deze mensen te ondersteunen.

zwammy

Well-known member
Normaal wordt dat echt wel gelijk geregeld bij zoiets. Dat is in Nederland echt wel goed geregeld. Gek toch, even kijken hoe ik deze uitzending kan terugkijken

Batigoal

Well-known member
DWDD is niet live? Of zit de redactie te slapen? Lijkt me toch relevant om te melden dat de interland niet door gaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan