Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbal-Coach

Administrator
Gister al de film/docu mogen bekijkem van Satudarah: One Blood. Komt maandag op de NPO..

Verwachte eigenlijk een charme offensief van Satudarah, waarin ze vooral mooi weer spelen. Maar dat viel reuze mee, ze laten een hoop zien binnen de club. Het gaat over rechtzaken, waarin de camera ploeg ook bij is, de spanningen in Duitsland maar ook familiegevoel.

Als je een beetje van dit soort documentaires houdt is het een aanrader. De maker van deze film/docu is dezelfde als die paar jaar geleden de docu maakte over de Crips in Den Haag en Haagse Sjonnie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij Jinek mochten ze hun verhaal doen, maar hoe triest was dat. Ze hadden zelf totaal niet door dat ze echt niet grappig waren. Dat was dan wel weer grappig.
 

ALenstra

Well-known member
Nou, vorige week zaterdag en gisteren was een 2 delige serie over katten en poezen. Was best wel interessant.
 

De Wolf

Well-known member
Ze mogen die poes van mij ook wel eens onderzoeken. Remmen ontbreken en mag graag poseren achter de ramen.
 

Ska P 187

Well-known member
Gister al de film/docu mogen bekijkem van Satudarah: One Blood. Komt maandag op de NPO..

Verwachte eigenlijk een charme offensief van Satudarah, waarin ze vooral mooi weer spelen. Maar dat viel reuze mee, ze laten een hoop zien binnen de club. Het gaat over rechtzaken, waarin de camera ploeg ook bij is, de spanningen in Duitsland maar ook familiegevoel.

Als je een beetje van dit soort documentaires houdt is het een aanrader. De maker van deze film/docu is dezelfde als die paar jaar geleden de docu maakte over de Crips in Den Haag en Haagse Sjonnie.

Die Haagse Sjonnie was best okay. Haagse Crips vond ik ook wel okay al twijfelde ik soms een beetje of het een docu of een film was.
 

Voetbal-Coach

Administrator
Die Haagse Sjonnie was best okay. Haagse Crips vond ik ook wel okay al twijfelde ik soms een beetje of het een docu of een film was.
Hij heeft wel iets met Den Haag, geloof ik. Hij volgt in de documentaire vooral de Haagse afdeling, Trailer Trash van Satudarah.

Vond de film/docu over de Haagse Crips ook wel erg goed. Stap naar Satudarah was natuurlijk niet erg groot, aangezien een van de leiders van de Crips in Amsterdam ook bij Satudarah zat. Keelow en SinQuin beveelde hem ook aan daar.
 

Shayman

New member
Gister al de film/docu mogen bekijkem van Satudarah: One Blood. Komt maandag op de NPO..

Verwachte eigenlijk een charme offensief van Satudarah, waarin ze vooral mooi weer spelen. Maar dat viel reuze mee, ze laten een hoop zien binnen de club. Het gaat over rechtzaken, waarin de camera ploeg ook bij is, de spanningen in Duitsland maar ook familiegevoel.

Als je een beetje van dit soort documentaires houdt is het een aanrader. De maker van deze film/docu is dezelfde als die paar jaar geleden de docu maakte over de Crips in Den Haag en Haagse Sjonnie.

Ik moet toegeven dat ik van mezelf schrik omdat ik wel sympathie heb voor die verbinding tussen "vrienden". Ik ga ook over grenzen voor vrienden maar ik moet mezelf hier wel overtuigen dat het gaat om maten die verder gaan dan het grijze gebied waar ik niet wil zijn.

Wel complimenten aan de maker ervan, echt heel goed!
 

SanMark.

Well-known member
Jammer dat het geluid zo wisselend is. Voor de rest is het een zeer leuke docu. Al is dat gezemel op de Molukken wat tijdverspilling.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan