Tv-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Dat klinkt al heel anders,

Mwah, vind het toch best een schunnige opmerking dat je zegt dat rechtse mensen direct schieten... Had hij de woorden links en rechts weggelaten dan had het best kunnen kloppen. Nu doet hij het voorkomen dat rechtse mensen sneller schieten dan linkse...
 

gevegt

Well-known member
Mwah, vind het toch best een schunnige opmerking dat je zegt dat rechtse mensen direct schieten... Had hij de woorden links en rechts weggelaten dan had het best kunnen kloppen. Nu doet hij het voorkomen dat rechtse mensen sneller schieten dan linkse...

Dat maak jij er van. Niet van Muiswinkel
 

gevegt

Well-known member
'De FARC is rechts, dus die schieten meteen', daar valt weinig anders van te maken.

Dat klopt, maar jij haalt er de hele mensheid bij, hij niet.
Komt bij dat ik toch een licht cynisch toontje hoorde gezien wat er daarvoor werd gezegd.

Maar goed. Sinds hij zich heeft uitgesproken over de Zwarte pieten discussie is hij schijnbaar aangeschoten wild bij de rechtse kliek.
 

JMD

Well-known member
Dat klopt, maar jij haalt er de hele mensheid bij, hij niet.
Waar zou dat '... is rechts, dus die schieten meteen' dan anders over kunnen gaan? Dat is een algemene opmerking.

Komt bij dat ik toch een licht cynisch toontje hoorde gezien wat er daarvoor werd gezegd.
Hoor jij vooral wat je wil horen om het goed te praten, maar als bv Baudet of Wilders een cynische opmerking maakt krijgt hij direct 'de hele linkse kliek' over hem heen en telt "dat cynische toontje" niet. Apart...


Overigens noem ik mezelf 'noch links noch rechts', heb ik vaak genoten van de programma's van Van Muiswinkel, maar vind ik hem hier gewoon te ver gaan. Over 1 kam scheren noemen we dit. Als je zou zeggen 'dit zijn moslims, die schieten meteen' of 'dit zijn negers, die schieten meteen' of 'dit zijn tokkies, die schieten meteen', dan krijg je de hele goegemeente (terecht) over je heen.

En dat heeft niks met de Zwarte-Pietdiscussie te maken. Als je juist dat soort dingen erbij gaat halen ('ja maar omdat hij dit heeft gezegd is er kritiek op hem dus die kritiek is niet serieus te nemen') maak je je punt alleen maar zwakker.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar goed. Sinds hij zich heeft uitgesproken over de Zwarte pieten discussie is hij schijnbaar aangeschoten wild bij de rechtse kliek.

Had hij zich maar alleen uitgesproken. Die vent is totaal doorgeslagen in een soort obsessie. Ziekelijk gewoon.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van Muiswinkel is gewoon al een hele tijd de weg kwijt. Hopelijk biedt een inrichting hem onderdak.
 

Abubakari

Well-known member
Aangeschoten door de rechtse kliek, hetgeen gevegts gelijk alleen nog maar eens bewijst. Rechts schiet meteen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan